Gravatar

#111 cyberzed 20 år siden

Der er hermed sendt en mail :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#112 elwood 20 år siden

har også fået min The hire gratis idag ligesom en helveds masse andre, i fin stand og det hele.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#113 Kalle Ferm 20 år siden

Købte Big Fish oven på et sviende nederlag med den pige jeg nævnte i # 24.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#114 Yoda 20 år siden

Trist! Men "Big Fish" er en god trøste"præmie" ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#115 inflector 20 år siden

#113 surt show mester :/

#99 ja det er fed lille film. håber da at Paxton laver flere film :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#116 Kalle Ferm 20 år siden

Jeps, sur røv! Har aldrig set Big Fish, så den glæder jeg mig til.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#117 filmz-yoshimura 20 år siden

#116 Hun er da heller ikke meget værd, hvis hun er en "sur røv", eller *skælve* HAR en s.. Jeg kan ikke få det over mine læber.

;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#118 lyspunkt 20 år siden

#116 Jeg så Big Fish her i weekenden. En sød film i bedste Burton-stil. En moderne Münchausens Eventyr
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#119 elwood 20 år siden

så har du noget og glæde dig til, så den med en ven for nylig som aldrig havde set den, da vi gik forskellige film igennem som vi kunne se og jeg kom til Big fish spurgte han hva det var for en type film. Der var jeg lidt ude i vildmarken for hvo'en helvede forklare man det så jeg nøjes bare med at sige det var en Tim burton film, eventyrlig og storslåede, jeg kunne simplthen ikke beskrive det på andre måder.

men en ting er sikkert det en film, man kan analysere meget hvis man giver sig tid til det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#120 DarkLight 20 år siden

og så tilbage til emnet:
- Ghost World
- Sting: Bring On The Night
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: