#116 Hun er da heller ikke meget værd, hvis hun er en "sur røv", eller *skælve* HAR en s.. Jeg kan ikke få det over mine læber.
;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#116 så har du noget og glæde dig til, så den med en ven for nylig som aldrig havde set den, da vi gik forskellige film igennem som vi kunne se og jeg kom til Big fish spurgte han hva det var for en type film. Der var jeg lidt ude i vildmarken for hvo'en helvede forklare man det så jeg nøjes bare med at sige det var en Tim burton film, eventyrlig og storslåede, jeg kunne simplthen ikke beskrive det på andre måder.
men en ting er sikkert det en film, man kan analysere meget hvis man giver sig tid til det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#111 cyberzed 20 år siden
#112 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#113 Kalle Ferm 20 år siden
#114 Yoda 20 år siden
Trist! Men "Big Fish" er en god trøste"præmie" ;-)
#115 inflector 20 år siden
#99 ja det er fed lille film. håber da at Paxton laver flere film :)
#116 Kalle Ferm 20 år siden
#117 filmz-yoshimura 20 år siden
;o)
#118 lyspunkt 20 år siden
#119 elwood 20 år siden
så har du noget og glæde dig til, så den med en ven for nylig som aldrig havde set den, da vi gik forskellige film igennem som vi kunne se og jeg kom til Big fish spurgte han hva det var for en type film. Der var jeg lidt ude i vildmarken for hvo'en helvede forklare man det så jeg nøjes bare med at sige det var en Tim burton film, eventyrlig og storslåede, jeg kunne simplthen ikke beskrive det på andre måder.
men en ting er sikkert det en film, man kan analysere meget hvis man giver sig tid til det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#120 DarkLight 20 år siden
- Ghost World
- Sting: Bring On The Night