the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Men jeg var lige ved at stille alle mine træsko, da jeg opdagede at "Star", som jeg synes er den über fedeste af dem alle sammen, hakkede gennem hele filmen.
Jeg har set de første seks indtil videre, og af dem er jeg mest imponeret af WKW's 'The Follow' og Joe Carnahan's 'Ticker, men de er generelt på et meget højt niveau. Jeg mangler lige at se Powder Keg og den omtalte Star, men glæder mig da, eftersom de skulle være blandt de bedste. Jeg synes i hvert fald den er alle "pengene" værd. :)
Mit hjerte banker pænt stærkt lige nu!!! Jeg har lige fået overrakt min billet til den eksklusive LEGO snigpremiere på Star Wars Episode III nu på lørdag. Jeg siger jer, det er mit livs flotteste billet. Den er selvfølgelig udført i LEGO-plast 9,5 x 4,5 cm, og ca. små 0,5 cm høj. Den er grå med gul og orange skrift og så er der LEGO-knopper langs kanten på tre af siderne. Mand jeg håber, at jeg får lov at beholde billetten bagefter… Så nu skal jeg kun sove 4 gange..... :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#131 filmz-yoshimura 20 år siden
#132 HeavyClaus 20 år siden
Fantomet af operaen - begrænset udgave
#133 b e c h 20 år siden
Men jeg var lige ved at stille alle mine træsko, da jeg opdagede at "Star", som jeg synes er den über fedeste af dem alle sammen, hakkede gennem hele filmen.
Er der nogle af i andre, der oplever det?
#134 aknot 20 år siden
jep den er super nam - især slutningen ;)
#135 ks 20 år siden
#136 b e c h 20 år siden
#137 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#138 filmz-Bruce 20 år siden
#139 wiseguy 20 år siden
Jeg siger jer, det er mit livs flotteste billet. Den er selvfølgelig udført i LEGO-plast 9,5 x 4,5 cm, og ca. små 0,5 cm høj. Den er grå med gul og orange skrift og så er der LEGO-knopper langs kanten på tre af siderne. Mand jeg håber, at jeg får lov at beholde billetten bagefter…
Så nu skal jeg kun sove 4 gange..... :o)
#140 cyberzed 20 år siden