23 - Jeg havde ikke set den, men egentligt bestemt mig for at købe den på dvd. Og da denne udgave kom på banen, så slog jeg til. Efter at have set filmen, må jeg da sige, at jeg er godt tilfreds med mit køb.
Og for dælen hvor er Emmy Rossum køn :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Indpakningen lokker selvfølgelig en smule. Og det at det er en musical med et DTS 96/24 spor, gør den heller ikke mindre attraktiv. Filmen synes jeg er god. Det er stort set bare et teater-stykke, optaget på film. Filmen er ikke ligesom Moulin Rouge, der en god til at bruge de visuelle muligheder der er ved filmens medie. Denne film er dog lidt mere klassisk i sin udformning.
Så hvis du er til flotte kostumer og et fantastisk soundtrack, burde du overveje at se Phantom of the Opera.
For mit eget vedkommende vil jeg sige, at jeg vil gerne se filmen, og så kan man jo lige så godt købe den i en god/spændende udgave. Og så var den jo også billig.
modtog Sergio Leone's Once upon a time in the west SCE, fra min ven som havde lånt den hehe, men han sagde han synes den var kedelig! jeg forstod ham slet ikke, men jeg er glad for at ha fået den tilbage igen i fin stand.
Sorry kunne ikke lade være 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#21 Jay El 20 år siden
Skøn udgave til en billig pris. :-)
#22 Popeye 20 år siden
Klog/dum....tjaa, de er ihvertfald nogle kommunistsvin :D
#23 JannikAnd 20 år siden
#24 dyg 20 år siden
Og for dælen hvor er Emmy Rossum køn :)
#25 Corgan 20 år siden
Indpakningen lokker selvfølgelig en smule. Og det at det er en musical med et DTS 96/24 spor, gør den heller ikke mindre attraktiv.
Filmen synes jeg er god. Det er stort set bare et teater-stykke, optaget på film. Filmen er ikke ligesom Moulin Rouge, der en god til at bruge de visuelle muligheder der er ved filmens medie. Denne film er dog lidt mere klassisk i sin udformning.
Så hvis du er til flotte kostumer og et fantastisk soundtrack, burde du overveje at se Phantom of the Opera.
#26 JannikAnd 20 år siden
Vil da også se den en dag, men jeg har bare bemærket, at mange har købt netop den udgave, og det overrasker mig.
#27 Jay El 20 år siden
#28 JannikAnd 20 år siden
#29 Jay El 20 år siden
Jeg ved godt at mange snakker om gode udgivelser af andre film til under 100 kr. i Heads Up tråden, men det er billigt i min bog.
#30 elwood 20 år siden
Sorry kunne ikke lade være 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"