Gravatar

#31 Yoda 20 år siden

For så flot en LE udgave er det også billigt i min bog. Jeg nåede dog ikke at få den bestilt i tide :-(
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#32 dyg 20 år siden

#29 - Enig.

#31 - Det er trist når man kommer lidt for sent. Jeg ærger mig stadigvæk over at jeg ikke nåede at få Fighter In The Wind LE, sad og kiggede på den og tænkte: Nej, den kan jeg bestille i morgen. Men nej :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#33 Scherlund 20 år siden

Endelig efter 1 måned og 7 dage efter release datoen, kom GitS:SAC Vol.5 SE

Til dem af jer der har den, er jeres også kommet i en ny type case? De 4 foregående har alle været med en flipper ting til den første disk. Men den her har en holder i hver side.
Gravatar

#34 dyg 20 år siden

Casshern - Special Steel Book Edition
Orgazmo - Unrated
Collateral - Special Limited halløj Edition (kan ikke lige huske hvad den hedder)
Gravatar

#35 filmz-yoshimura 20 år siden

Spiderman 2 Giftset R2 fra Axel til 99,95
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#36 filmz-yoshimura 20 år siden

#34 Hvad er det for en udgave af Casshern, du har fået?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#37 dyg 20 år siden

Det er, som jeg skrev, Steel Book udgaven. En limited edition som jeg købte ved cd-wow. Den kommer i noget der ligner en metal-amaraycase. Ret speciel, men fed nok.
Gravatar

#38 lagoni 20 år siden

Alle fra cd-wow til ca 43 kr pr stk:
Lord of The Rings: Returen of The King EE
Collateral 2-disc
Shrek 1+2

Fra DVDsoon:
Chasing Amy Criterion Collection $9,98
Logan's Run $5,98
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#39 davenport 20 år siden

43 kr????? Det lyder da for vildt!!!!!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40 filmz-topmajor 20 år siden

#38 har du mulighed for at linke til nogle af disse film? Har selv lidt svært ved at finde dem til den pris.

Skriv ny kommentar: