#31 - Det er trist når man kommer lidt for sent. Jeg ærger mig stadigvæk over at jeg ikke nåede at få Fighter In The Wind LE, sad og kiggede på den og tænkte: Nej, den kan jeg bestille i morgen. Men nej :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Endelig efter 1 måned og 7 dage efter release datoen, kom GitS:SAC Vol.5 SE
Til dem af jer der har den, er jeres også kommet i en ny type case? De 4 foregående har alle været med en flipper ting til den første disk. Men den her har en holder i hver side.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#34 Hvad er det for en udgave af Casshern, du har fået?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det er, som jeg skrev, Steel Book udgaven. En limited edition som jeg købte ved cd-wow. Den kommer i noget der ligner en metal-amaraycase. Ret speciel, men fed nok.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#31 Yoda 20 år siden
For så flot en LE udgave er det også billigt i min bog. Jeg nåede dog ikke at få den bestilt i tide :-(
#32 dyg 20 år siden
#31 - Det er trist når man kommer lidt for sent. Jeg ærger mig stadigvæk over at jeg ikke nåede at få Fighter In The Wind LE, sad og kiggede på den og tænkte: Nej, den kan jeg bestille i morgen. Men nej :(
#33 Scherlund 20 år siden
Til dem af jer der har den, er jeres også kommet i en ny type case? De 4 foregående har alle været med en flipper ting til den første disk. Men den her har en holder i hver side.
#34 dyg 20 år siden
Orgazmo - Unrated
Collateral - Special Limited halløj Edition (kan ikke lige huske hvad den hedder)
#35 filmz-yoshimura 20 år siden
#36 filmz-yoshimura 20 år siden
#37 dyg 20 år siden
#38 lagoni 20 år siden
Lord of The Rings: Returen of The King EE
Collateral 2-disc
Shrek 1+2
Fra DVDsoon:
Chasing Amy Criterion Collection $9,98
Logan's Run $5,98
#39 davenport 20 år siden
#40 filmz-topmajor 20 år siden