Gravatar

#41 JannikAnd 20 år siden

1250 stærke.
Gravatar

#42 filmz-sparrowed 20 år siden

#40 mener at det er 1.250kr dvs 1.268kr inklusive gebyr.
Køber min indenfor en uge.

Tror jeg bestiller Rated X og Reservoir Dogs som de næste film på listen. Er oppe på over 400 dvd'er men det kan næppe være rekorden her på filmz
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#43 filmz-yoshimura 20 år siden

Fra dvdimport
Hellboy Director's Cut 3-disc (ca. 130,-)

Fra dvdoo:
Amelie (50,-)
Cowboy Bebop the Movie (50,-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#44 filmz-propagandapanda 20 år siden

Gravatar

#45 bobber 20 år siden

#44 Hmm, hvorfor mon Propagandapanda ikke sælger den via denne side. Han kan nok få mere for den end de 2 kroner der budt på den indtil videre :)

Edit: det kan selvfølgelig være, at han ikke vil prakke os en on-air udgivelse på.
Don't Panic
Gravatar

#46 filmz-propagandapanda 20 år siden

Erfaringen siger mig at man tjener godt på QXL...men det ser ikke for godt ud med denne her :/

Gør et kup og byd :)

Ja selv en 10'er vil være fint - så kan jeg købe et skrabelod eller en tør bolle...
Gravatar

#47 JannikAnd 20 år siden

Det er sgu propagada, hr. panda!!! ;)
Gravatar

#48 filmz-sparrowed 20 år siden

#44...Den koster kun 25kr igennem www.Axelmusic.dk
2disc R2uk Special Edition.
Så den er også allerede bestilt desværre.

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#49 aknot 20 år siden

jepper, har prøvet det en del gange efter hånden.
i sidste uge lå der en "hent pakke på posthuset" seddel til mig. så jeg tager gladeligt der ned for at hente min pakke, fandme så om ikke de har "smidt" den væk!!, det er godt nok første gang jeg har oplevet det, efter jeg har fået en postanmeldelse.
skal ned på Mandag og høre om de har fundet den, men jeg tror nu også der sidder en glad lille postmand et eller andet sted, og ser MINE film.
Gravatar

#50 wiseguy 20 år siden

Var lige et smut i Kolding og gense Eps. III, røg et smut forbi Stereo-Studio og faldt over:

Pianisten S.E. kr. 49,95

Resident Evil kr. 49,95 (tid for min P.W.S. Anderson debut, nu vil jeg ved selvsyn konstatere, om han er så stor en spasser, som I alle siger)

Rødt Chok kr. 10 (en skrabet Midget udgivelse, men til en 10er er det vel ok - jeg har længe gerne ville se filmen igen)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: