Duel - Special Edition - Tin cover - fra... øhh... der er ingen afsender på, men jeg gætter på, at det er fra den kære El Vez. Thanks man! Det er en film jeg selv har overvejet at købe.
Begge fra Cd-wow. Har i den forbindelse lige fået mail om at den nye Audioslave lige var out of stock indtil d. 30. Lidt irriterende, da jeg glæder mig meget til at høre den. Chris Cornell overgåes kun af Eddie Vedder..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Modtog i dag ikke en skid! Jeg har tre leveringer på vej, der alle er gået langt over tiden. Den ene er uden tvivl gået tabt. Jeg mistænker i den grad en cinemaniac fra postkontoret, der sidder og nyder mine film netop nu. Er der andre fra forstaderne, der har samme problem?
#31 filmz-ataris 20 år siden
Så lige nr. 1 igår og den var i hvet fald rigtig god. Glæder mig allerede til at se nr. 2
#22 - Lyder godt :)
#32 Corgan 20 år siden
Modtog idag:
Ali - Directors Cut - fra DVDsoon.com
Duel - Special Edition - Tin cover - fra... øhh... der er ingen afsender på, men jeg gætter på, at det er fra den kære El Vez. Thanks man! Det er en film jeg selv har overvejet at købe.
#33 filmz-Bruce 20 år siden
Strange Days
DVDImport
The Grey Zone
#34 PlattFuss6.7 20 år siden
Conspiracy
play.com
American Pie - The Threesome
#35 davenport 20 år siden
Gosford Park
&
4400
Begge fra Cd-wow.
Har i den forbindelse lige fået mail om at den nye Audioslave lige var out of stock indtil d. 30. Lidt irriterende, da jeg glæder mig meget til at høre den. Chris Cornell overgåes kun af Eddie Vedder..
#36 filt 20 år siden
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (Original Soundtrack + Bonus DVD)
Star Wars Trilogy - Original Soundtrack Box
#37 filmz-sanjo 20 år siden
Øv da. Havde også bestilt den. De kommer på Roskilde i år. Er der nogen af jeg der skal med?
#38 JannikAnd 20 år siden
#39 filmz-sparrowed 20 år siden
Skal til festival med nogle venner fra Højskole.
Det er vist 4-5. gang i træk vi samles i den anledning.
Og så kom The Day After Tommorrow idag. 2.99pund
#40 filmz-sanjo 20 år siden