Uh, The Life Aquatic skal jeg altså også snart have fat i, du må gerne kommer med en lille anmeldelse. Og så vil jeg da også gerne høre din mening om 36th Chamber of the Shaolin, som jeg finder meget god.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Ja, jeg tilslutter mig gerne gruppen, der vil have en lille præsentation af "Life Aquatic" - det er en af de film, jeg stærkt overvejer at købe snart. Håber på en positiv anmeldelse :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Thanks... har gerne villet se den siden jeg så traileren for lang tid siden, så da jeg så den i Fona til 30 kr, var der ikke nogen tvivl om at jeg måtte slå til. Glæder mig til at se den.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 El vez 20 år siden
For mit vedkommende ankom foelgende fra cd-wow idag:
- 36th Chamber Of The Shaolin
- Life Aquatic With Steve Zissou, Criterion
#2 dyg 20 år siden
#3 El vez 20 år siden
#4 cyberzed 20 år siden
#5 Yoda 20 år siden
#6 Corgan 20 år siden
Intacto - Deluxe Edition (men sikkert den eneste danske edition på markedet) - 30 kr
Jerry Maguire - Special Edition - 70 kr
#7 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 Corgan 20 år siden
#7:
Thanks... har gerne villet se den siden jeg så traileren for lang tid siden, så da jeg så den i Fona til 30 kr, var der ikke nogen tvivl om at jeg måtte slå til.
Glæder mig til at se den.
#9 filmz-yoshimura 20 år siden
Malena Ltd. Ed. Digipack (Monica Bellucci, mmmmm ...)
Og købte så hos CD-Smeden:
Evergrey - A Night to Remember (live-dvd)
#10 wiseguy 20 år siden
og så er faktisk en fantastisk film. Købte den selv for nylig og det må snart være tid for et gensyn.