Taktak, mange tak, det er jo en stor dag, 200 film! :)
#103 - det med hækken lader til at være lykkelig glemt, da det også indebærer aktivitet fra min far. Vægklipning har jeg nedlagt veto mod, så indtil videre er det kun blevet til noget brændestabling (jaja, man bor vel lidt på landet) og tiltrængt VHS-oprydning.
Af filmz-relevante ting, fik jeg i dag forresten også Hitchhiker's Guide To The Galaxy .
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#105 Vi skal egentlig have et stort rum til alle vores film i bunkeren eller bliver det den ene side af vores hjemmebio der skal være sådan biblioteksagtig?
#101 Yoda 20 år siden
Tak, Lagoni - og et stort tillykke tilbage til dig (både med fødselsdagen og jubilæet) :-)
#102 cyberzed 20 år siden
#103 dyg 20 år siden
#104 filmz-Bruce 20 år siden
#105 lagoni 20 år siden
#103 - det med hækken lader til at være lykkelig glemt, da det også indebærer aktivitet fra min far. Vægklipning har jeg nedlagt veto mod, så indtil videre er det kun blevet til noget brændestabling (jaja, man bor vel lidt på landet) og tiltrængt VHS-oprydning.
Af filmz-relevante ting, fik jeg i dag forresten også Hitchhiker's Guide To The Galaxy .
#106 filmz-Kadann 20 år siden
Tillykke :)
#107 cyberzed 20 år siden
#108 Scherlund 20 år siden
#107 må jeg foreslå en opstilling i UPC rækkefølge?
Jeg er selv lige kommet hjem fra en tur på post huset. Jeg har åbenbart overhørt at posten har haft banket på :/
Fra Amazon.com
Last Exile Vol.1 Limited + Vol. 2 - 7 til ca. 300kr. inkl fragt, told og moms.
Inklusiv er også en dejlig ridse på den ene side af den limited pap-boks der er til alle 7 udgivelser :( Kan man ikke klage over sådan noget?
#109 evermind 20 år siden
#110 filmz-Kadann 20 år siden
Underworld 2-disc DTS Extended Edition R2