Gravatar

#11 El vez 20 år siden

#9 Jeg har luret din Superbit, men det var ikke en film jeg normalt ville have købt. Men da jeg så det gode tilbud, slog jeg til ;)

#10 Den er i en pap-sleeve, ikke noget vildt:
http://www.swtg.net/users/elvis/filmz/ampsycho.jpg
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#12 Corgan 20 år siden

#11:

Shame on you, mr..... Shame on you! ;-)
Gravatar

#13 dyg 20 år siden

Øv. Jeg havde lovet mig selv, at jeg ikke ville købe film i juli måned, pga. jeg er fattig som bare pokker. Men så skulle jeg jo lige forbi Kvickly og handle ind, og hvad skuer mit falkeblik? Jo, søreme om det ikke er et skilt, hvorpå står: "DVD halv pris".

Jeg kigger lige forbi kassen, og regner bestemt ikke med at finde noget i den. Men hvad ligger der? Flere film jeg gerne vil have, og mangler i min samling. Så jeg bliver nødt til at købe disse to:

Storytelling
Mulholland Drive

50kr pr stk. Storytelling har jeg glædet mig rigtig meget til at se, så det var da pokkers, at den skulle være på tilbud lige når jeg er gået i cølibat :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 putandtake 20 år siden

#13 Ja, og endnu mere surt når nu Stereo Studiet længe solgte den til 30 kr, men den er nu meget god.
Gravatar

#15 McPeter 20 år siden

Var lige i KBH idag og blev nødt til at købe mig lidt gaver da jeg fylder 24 idag! :-)

Det blev til:
Mallrats - TP - 50kr
12 Monkeys S.E. - TP - 50kr
JFK 2-disc C.E. - Fona2k - 100kr
Fuglekrigen i Kanøfleskoven - Fona2k - 100kr (ENDELIG!!! Har glæder mig til den kom på DVD!) :-)

Derudover kom posten med en 2-disc Tolkien-DVD fra DVDoo.dk til 29kr. Ved ikke om det er noget bras eller ej, men til den pris er det jo overkommeligt at finde ud af det...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#16 filt 20 år siden

#15, tillykke med Fuglekrigen! :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#17 DarkLight 20 år siden

The Machinist - cd-wow
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#18 SpielbergFreak 20 år siden

Købte lige Matrix bokaen 337 kr i Electronic World.
Gravatar

#19 davenport 20 år siden

Tillykke med dagen :)

Jeg fik:
The Aviator 3 disk DTS med papirflyver

&

Eternal Sunshine of the Spotless Mind DTS

Glæder jeg mig til.
Den Aviator er godt nok en fed udgave, det havde jeg sku ikke regnet med, nu håber jeg filmen er fed også..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#20 dyg 20 år siden

#14 - Men det vil koste mig 20kr at komme ind til Stereo Studio, så det er jeg jævnt ligeglad med.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: