Øv. Jeg havde lovet mig selv, at jeg ikke ville købe film i juli måned, pga. jeg er fattig som bare pokker. Men så skulle jeg jo lige forbi Kvickly og handle ind, og hvad skuer mit falkeblik? Jo, søreme om det ikke er et skilt, hvorpå står: "DVD halv pris".
Jeg kigger lige forbi kassen, og regner bestemt ikke med at finde noget i den. Men hvad ligger der? Flere film jeg gerne vil have, og mangler i min samling. Så jeg bliver nødt til at købe disse to:
Storytelling Mulholland Drive
50kr pr stk. Storytelling har jeg glædet mig rigtig meget til at se, så det var da pokkers, at den skulle være på tilbud lige når jeg er gået i cølibat :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Var lige i KBH idag og blev nødt til at købe mig lidt gaver da jeg fylder 24 idag! :-)
Det blev til: Mallrats - TP - 50kr 12 Monkeys S.E. - TP - 50kr JFK 2-disc C.E. - Fona2k - 100kr Fuglekrigen i Kanøfleskoven - Fona2k - 100kr (ENDELIG!!! Har glæder mig til den kom på DVD!) :-)
Derudover kom posten med en 2-disc Tolkien-DVD fra DVDoo.dk til 29kr. Ved ikke om det er noget bras eller ej, men til den pris er det jo overkommeligt at finde ud af det...
#11 El vez 20 år siden
#10 Den er i en pap-sleeve, ikke noget vildt:
http://www.swtg.net/users/elvis/filmz/ampsycho.jpg
#12 Corgan 20 år siden
#11:
Shame on you, mr..... Shame on you! ;-)
#13 dyg 20 år siden
Jeg kigger lige forbi kassen, og regner bestemt ikke med at finde noget i den. Men hvad ligger der? Flere film jeg gerne vil have, og mangler i min samling. Så jeg bliver nødt til at købe disse to:
Storytelling
Mulholland Drive
50kr pr stk. Storytelling har jeg glædet mig rigtig meget til at se, så det var da pokkers, at den skulle være på tilbud lige når jeg er gået i cølibat :(
#14 putandtake 20 år siden
#15 McPeter 20 år siden
Det blev til:
Mallrats - TP - 50kr
12 Monkeys S.E. - TP - 50kr
JFK 2-disc C.E. - Fona2k - 100kr
Fuglekrigen i Kanøfleskoven - Fona2k - 100kr (ENDELIG!!! Har glæder mig til den kom på DVD!) :-)
Derudover kom posten med en 2-disc Tolkien-DVD fra DVDoo.dk til 29kr. Ved ikke om det er noget bras eller ej, men til den pris er det jo overkommeligt at finde ud af det...
#16 filt 20 år siden
#17 DarkLight 20 år siden
#18 SpielbergFreak 20 år siden
#19 davenport 20 år siden
Jeg fik:
The Aviator 3 disk DTS med papirflyver
&
Eternal Sunshine of the Spotless Mind DTS
Glæder jeg mig til.
Den Aviator er godt nok en fed udgave, det havde jeg sku ikke regnet med, nu håber jeg filmen er fed også..
#20 dyg 20 år siden