Der var sørme mere i godteposen fra Axel, da jeg kom hjem: - Goodfellas SE R4 79kr - Man On The Moon SE R1 DTS 59kr - American Psycho CE R1 119kr - Punch-Drunk Love R4 39kr - Incredibles R3 97kr
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Tillykke med alle de fede film. Du burde dog have gjort dig selv den tjeneste at smide et par ekstra kr. efter denne udgave af Punch-Drunk Love. Den indeholder et DTS-ES 6.1 lydspor, er 2 disc og er pakket ind i en lækker digipack.
#7 Må man have lov at spørge, om American Psycho CE blot er en almindelig amaray, eller om der er noget slipcasestads eller lignende som bonus?
Nå ja, og så fik jeg Brotherhood of the Wolf fra dvdoo til 49,95 (så mangler jeg bare resten af min ordre).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 El vez 20 år siden
Jeg modtog foelgende fra Axel idag:
- Alice In Chains / Music Bank dvd+cd
- Mars Attacks R1
#2 El vez 20 år siden
#3 Corgan 20 år siden
Købte i Axel Music:
The Godfather Collection - R2DK - 380 kr
#4 ks 20 år siden
#5 filmz-Munk 20 år siden
- Steve Carell
#6 elwood 20 år siden
Våde bananer...don't ask 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 El vez 20 år siden
- Goodfellas SE R4 79kr
- Man On The Moon SE R1 DTS 59kr
- American Psycho CE R1 119kr
- Punch-Drunk Love R4 39kr
- Incredibles R3 97kr
#8 wiseguy 20 år siden
#9 Corgan 20 år siden
#7:
Tillykke med alle de fede film.
Du burde dog have gjort dig selv den tjeneste at smide et par ekstra kr. efter denne udgave af Punch-Drunk Love. Den indeholder et DTS-ES 6.1 lydspor, er 2 disc og er pakket ind i en lækker digipack.
#10 filmz-yoshimura 20 år siden
Nå ja, og så fik jeg Brotherhood of the Wolf fra dvdoo til 49,95 (så mangler jeg bare resten af min ordre).