Den har jeg derimod ikke set. Glæder mig nu lidt at gense hans film, som jeg ikke har kunnet se det vidunderlige i. Med sådan en holdning ser jeg sjældent film :)
Er vild med Woody Allen, men kun en del af hans repertoire. Hans musicalstykker "Bullets over Broadway", "Radio Days" og "Everyone says I love you" er ikke mig. Men synes næsten altid hans film er værd at se.
Filmene "Annie Hall", "Manhattan", "Hannah and her sisters", "Manhattan Murder Mystery", "Crimes and Misdemeanors", "Play it again Sam" og den lidt ukendte "Low and Death" er dog i en klasse for sig.
Kunne godt tænke mig at se en diskussion mellem Churchill og Allen, de har begge vanvittigt fede citater :)
En lækkerbidsken i form af Delicatessen (50,-) En søndagsstinker i form af Van Helsing 2-disc (50,-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Uh nu var der sgu guf igen fik lige en lille lækkerbisken i form af Twin Peaks: Fire Walk With Me i den nye nye Special edition fra england. Lad os lige nævne at DTS lydsporet sparker røv og jeg har aldrig set billedkvaliteten bedre på dette lille mesterværk
#151 JannikAnd 20 år siden
Den har jeg derimod ikke set. Glæder mig nu lidt at gense hans film, som jeg ikke har kunnet se det vidunderlige i. Med sådan en holdning ser jeg sjældent film :)
#152 filmz-Bruce 20 år siden
Er vild med Woody Allen, men kun en del af hans repertoire. Hans musicalstykker "Bullets over Broadway", "Radio Days" og "Everyone says I love you" er ikke mig. Men synes næsten altid hans film er værd at se.
Filmene "Annie Hall", "Manhattan", "Hannah and her sisters", "Manhattan Murder Mystery", "Crimes and Misdemeanors", "Play it again Sam" og den lidt ukendte "Low and Death" er dog i en klasse for sig.
Kunne godt tænke mig at se en diskussion mellem Churchill og Allen, de har begge vanvittigt fede citater :)
Woody
#153 filmz-yoshimura 20 år siden
En lækkerbidsken i form af Delicatessen (50,-)
En søndagsstinker i form af Van Helsing 2-disc (50,-)
#154 zombieman 20 år siden
#155 JannikAnd 20 år siden
Ærgerligt, men jeg synes faktisk, at "Fire Walk With Me" er Lynch' dårligste værk - foruden "Dune", naturligvis.
#156 filt 20 år siden
The Matrix Reloaded: The Album
Forrest Gump: Original Soundtrack
Minority Report: Original Score
#157 chronaden 20 år siden
The Aviator: 3 Disc Limited Edition (DTS)
Heat Special Edition (2 Disc)
#158 elwood 20 år siden
hvis det er, hvad er det så for noget er det bare e papfigur, man selv folder ?
Skal også ha The aviator hjem engang, så jeg ville bare lige forhøre mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#159 evermind 20 år siden
#160 myggen 20 år siden
Battlestar Galactica sæson 1 (2005).
Håber den kan leve op til piloten.