Gravatar

#141 filmz-yoshimura 20 år siden

#140 Takker. Den skal i kurven på et tidspunkt, men lige nu er der ikke meget at tage af (jeg havde faktisk nærmest forventet, at min bankrådgiver ville tage imod mig i lufthavnen, da jeg kom hjem fra Japan).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#142 Scherlund 20 år siden

#141 Hvis du ikke kan få Ultimate Edition til den tid så kan du jo "nøjes" med den nye Anime Legends udgivelse. Indholdet er det samme. Men indpakningen skulle dog være forskellig. Indpakningen er dog grunden til at jeg valgte at give lidt mere Ultimate Edition og så skadede det jo ikke at de samtidig have RahXephon limited billigt :)

Så bankede lørdagsposten lige på. Gad vide om det er den samme der kommer hver lørdag for hun så da meget sød ud! Anyway så havde hun også en pakke med fra onkel Axel. (Ja, hun bankede ikke på fordi hun havde hørt rygter om mig :( Desværre.)

Ghost in the Shell: Stand Alone Complex 2nd GIG Vol.1 SE (puha en lang titel)

Den har så givet mig et seriøst problem ud over at jeg ikke har plads til den. Den kommer i en papkasse som indeholder den lækrere tinkasse og med OST'en liggende "løst" inden i. Skal jeg nu have hele kassen stående som med 1. sæson. Eller skal jeg adskille OST fra udgivelsen og bare smide papkassen væk. Hvis jeg vælger det sidste bliver jeg jo næsten nød til at gøre det samme med 1. sæson og så står jeg med 3 T-shirts som jeg også skal finde plads til. Det gode er dog at jeg får noget mere hylde plads ved at gøre det sidste. Men jeg kan bare ikke lide at adskille de enkelte dele af udgivelsen, fra hinanden. Det er snart at større problem end den matematik opgave jeg er i gang med.
Gravatar

#143 JannikAnd 20 år siden

Har netop modtaget min yndlingsfilm number one: Godards "Masculin, Féminin: Criterion Collection" fra Axel. Jeg er helt euforisk! :)
Gravatar

#144 filt 20 år siden

#143, tillykke!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#145 JannikAnd 20 år siden

Takker, filt :)
Gravatar

#146 thebigzzz 20 år siden

jeg var i bilka i dag og købte en matt damon box, 4 film for 100 kr: Dogma, good will hunting, rounders & the talented mr. ripley, det lignede et godt tilbud jeg ikke kunne lade være med at udnytte :P

som jeg skrev i #128 er nogle af mine dvder blevet snuppet i tolden, jeg tænkte på hvor meget sådan noget plejer at koste, er det 25% moms og en afgift til postdanmark og hvor stor er den afgift? (jeg tror budgettet bliver lidt stramt frem til d. 7. hvor jeg får penge igen, så det ville være godt at vide hvor meget jeg skal af med ;-) ).
Gravatar

#147 dyg 20 år siden

#146 - Brug CyberZed's Told-lommeregner til at regne det ud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#148 Corgan 20 år siden

The Cell - (jeg ved den stinker, men den grafiske stil er, såvidt jeg husker, temmelig fed)

Hvem Springer Kineserne For (aka Big Trouble in Little China) - 2 disc

Bram Stoker's Dracula

Snatch - Special Edition

...alle til 50kr/stk

The Work og Director Michel Gondry - 130 kr

...alle fra Fona 2000.
Gravatar

#149 filmz-sparrowed 20 år siden

Fik

Hitman: Chuck Norris

American Werewolf In London (21st special edition)

Samlet pris: 40kr
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#150 filmz-yoshimura 20 år siden

Modtog i dag mit firmamedlemskort til Cinemateket. Ja, man må jo tage det hele med, hvis man vil have mulighed for at skrive i denne tråv, når der ikke er økonomi til at udvide samlingen. Men så kan man jo passende begynde at se noget af alt det, der har stået og samlet støv på hylderne.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: