Escaflowne: The Movie Limited Ultimate Edition RahXephon - The Motion Picture: Pluralitas Concentio Limited Edition
Begge slap igennem tolden uden problemer. Tror det har noget at gøre med at jeg bad dem om at sende via Deutsche Post og ikke USPS. Samtidig kostede fragten kun det halve af normalt :)
#132 Hvad måtte du slippe for Escaflowne? Den har jeg også selv luret på i længere tid, men jeg overvejede lidt at købe den "billige" 3-disc hos Axel.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#139 USD 24.99 + USD 9 i fragt. RahXephon kostede USD 12.99. Begge hos rightstuf. Jeg bad dog specifikt om at få det sendt med Deutsche Post og ikke USPS.
#131 nakalay 20 år siden
Funny Games
Straw Dogs
Mondo Cane Collection - i fin stand
Gozu
Street Trash
Samt LE'en af HIM's nye cd, Dark Light. Yessir, 4 dage før udgivelsesdatoen. :)
#132 Scherlund 20 år siden
Escaflowne: The Movie Limited Ultimate Edition
RahXephon - The Motion Picture: Pluralitas Concentio Limited Edition
Begge slap igennem tolden uden problemer. Tror det har noget at gøre med at jeg bad dem om at sende via Deutsche Post og ikke USPS. Samtidig kostede fragten kun det halve af normalt :)
#133 kill the bills 20 år siden
#134 kill the bills 20 år siden
#135 filt 20 år siden
#136 kill the bills 20 år siden
#137 kill the bills 20 år siden
#138 filmz-Bruce 20 år siden
#139 filmz-yoshimura 20 år siden
#140 Scherlund 20 år siden
Kan se at de har 3 Escaflowne tilbage.
Der er også mange på ebay. Men jeg vil hellere betale lidt ekstra og være sikker på at det er en ordentlig sælger jeg handler med.