# 87 Ja, skulle du næsten være sikret en plads. Hvis du senere selv vil lave film er der masser af alternativer til Den Danske Filmskole, men fra mit kendskab til dig herfra virker det jo også som om du pt. er mere er boglig/teoretiker end praktiker og jeg er sikker på at KU får glæde af dig og din viden og indgangsvinkel til faget.
#91 - Sandt nok. Lige pt. har jeg brug for en pause fra det praktiske med en overstået teateropsætning og en afgangsfilm, der stort set overlappede hinanden. Jeg er vanvittig interesseret i filmhistorien og har tygget mig igennem diverse retninger; fransk nybølge, sovjetisk montage, tysk ekspressionsime, italiensk neorealisme etc. For tiden er jeg meget fænget af asiatisk cinematik.
Bare husk, at Medievidenskab, hvis du søger kvote 1, kun kigger på dit gennemsnit og ikke hvad du har skrevet SSO om osv. Men okay, med et snit på 11.5 kan det næsten også være ligemeget, så er du mere eller mindre garanteret en plads på trods af, at snittet for at komme ind på Medievidenskab KU ligger i omegnen af 10 :(
#93 - Kravet er vist 9,7 (mit gennemsnit efter udregning af diverse årskarakterer, eksaminer i 1. og 2.g er vist nok 10,8). Jeg er naturligvis godt klar over udvælgelsen foregår pr. lodtrækning. Det ville være lidt af et arvbjde, hvis samtlige ansøgende på diverse videregående uddannelser blev udvalgt manuelt. Min filmlærer har dog fortalt mig, at mange elever ikke har det fornødne gennemsnit til medielinjen og derfor indsender en film, et manus, en ansøgning eller lign. for at fremme deres chancer.
#91 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#92 JannikAnd 19 år siden
#93 ks 19 år siden
#94 JannikAnd 19 år siden
Jeg er naturligvis godt klar over udvælgelsen foregår pr. lodtrækning. Det ville være lidt af et arvbjde, hvis samtlige ansøgende på diverse videregående uddannelser blev udvalgt manuelt. Min filmlærer har dog fortalt mig, at mange elever ikke har det fornødne gennemsnit til medielinjen og derfor indsender en film, et manus, en ansøgning eller lign. for at fremme deres chancer.
#95 Scherlund 19 år siden
Topgun SE fra cd-wow til den latterlige sum af £1.99 efter spare halløhj.
Har lige set den og nu tror jeg at naboerne hader mig. Det er nu rimlig lyd på det DTS spor.
Modtog yderlige lige over 2 måneders ferie. Wuhuu ikke flere eksamener før næste semester.
#96 DarkLight 19 år siden
#97 Scherlund 19 år siden
#98 DarkLight 19 år siden
#99 dyg 19 år siden
Og £2-sparelinket er her.
#100 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***