Gravatar

#81 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 80 Du kan altid sende mig en PB, hvis der er noget jeg skal finde ud af for dig :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#82 JannikAnd 19 år siden

#81 - Tak skal du ha' :)
Gravatar

#83 thebigzzz 19 år siden

jeg modtog for et par dage siden fra DVDpacific:
Kongen af Queens - Sæson 5
Under Siege 1
The Negotiator
Dumb & dumberer

Og en reol til alle mine tv series boxes og andre specielle udgivelser. Så der var en lille bonus ved at min storebror ikke havde fundet en lidt større lejlighed :D

Og så har jeg købt et billigt widescreen tv, eftersom mit gamle tv begynde at sige mærkelige lyde og flimmer i perioder.
Gravatar

#84 filmz-ataris 19 år siden

#65 - Stort tillykke. Det var da et ikke så lidt imponerende gns. Og så sidder jeg her og er glad for mit 9-tal i mdt tysk :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#85 filmz-Bruce 19 år siden

#78 Hvad er det du laver?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#86 filmz-Le Samouraï 19 år siden

#65 - Wauw! Flot! Tillykke også herfra!

Hvis du ikke kommer ind på Filmskolen denne gang, så kan du jo altid tænke på, at der altså er en hel del danske instruktører, der har taget et par år på Film- og Medievidenskab på uni, før det lykkedes for dem at komme ind - bl.a. et par stykker fra det seneste afgangshold. Nogle af de mest kendte er naturligvis Lars von Trier (der hang ud i 2-3 år in 1970'erne, vistnok uden nogensinde at tage en eksamen) og Christoffer Boe (der afsluttede sin Bachelor med et 13-tal i... Lars von Trier). Bare klø på, så skal det sgu nok lykkes! :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#87 JannikAnd 19 år siden

#86 - Tak skal du ha' :) Har haft Film/TV på Danmarks eneste a-niveau de sidste tre år, så jeg har faktisk en smule erfaring. Fik 13 i min mdt. eksamen og skrev SSO om to af Dreyers værker. Det burde jeg kunne bruge til at komme ind på universitetet.
Gravatar

#88 DarkLight 19 år siden

Hold da op! Her er jo ikke til at komme til for lykønskninger og succeshistorier. Jeg har ikke set så mange happy shiny people siden vores galartelt på Roskilde i '01.

Sig mig, var jeres forældre lykkelige eller sådan noget underligt noget?

;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#89 McPeter 19 år siden

#85 - Læser Civilingeniør i International Teknologiledelse på AUK (Aalborg Uni i Kbh)...

Samtalen idag gik ganske godt, men intet er sikkert endnu. Skal først sende nogle flere ting til dem og bl.a. lave min problemformulering så de kan se lidt initiativ fra mig. Får desværre først svar i slutningen af august og burde starte 1.september... så hvis jeg ikke får det er jeg nok på skideren... :-o

Skal dog lige ringe senere til den anden virksomhed og snakke med dem. Problemet er at begge projekter lyder super spændende. Kan desværre ikke komme nærmere ind på det her... Tror jeg umiddelbart forsøger at forfølge det første her, selvom det endnu ikke er 100% sikkert jeg får det...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#90 JannikAnd 19 år siden

#88 :) Det kan du tro.

Skriv ny kommentar: