#67 - Tja, måske man ikke behøver vente så længe. Min afgangsfilm bliver vist til september ved Cinematekets årlige endags-filmfestival :)
#69 - Selvom jeg er alt for ung til filmskolen, har jeg i sinde at søge ind i år. Jeg får med 99,9 % sikkerhed afslag, og derfor søger jeg ind på Filmkundskab/multimedielinjen på Københavns Universitet. Jeg fortsætter, hvor jeg slap...
Det har altid været et svært studie at komme ind på, så jeg gik personale/HR vejen i stedet.
Åbent Universitet på Københavns Universitet er et tilbud om deltidsstudier uden for normal arbejdstid. Med hensyn til undervisningens indhold, lærerkræfter og eksaminer er deltidsstudierne identiske med tilbuddet til heltidsstuderende. De udbudte kurser og studieforløb præsenteres i et fællesprogram, som udsendes af alle landets universiteter og universitetscentre i begyndelsen af april måned. På grundlag heraf optages nye studerende til det efterfølgende efterårs- og forårssemester.
Jeg havde et almindeligt arbejde ved siden af da jeg tog mine fag over en årrække, så det var et plaster på såret da jeg ikke kom ind :)
"Modtog" i dag fra TP Musik: The Blues Brothers 2-disc 25-Jubilæumsudgave (50kr) The Ninth Gate (25kr) Samt 3 for 120kr: 1900 Syv Mænd Sejrer Zulu Royal
Derudover blev jeg ringet op af hele to virksomheder indenfor et kvarter der vil have mig til at lave afgangsprojekt for dem til efteråret! Det er sgu ligesom med damer - enten er der ingen der vil ha' én, eller også vil de sgu allesammen... ;-) Skal til samtale det ene sted imorgen og så må vi se hvad det bliver til, men det lød meget lovende! Har sat det andet sted på standby indtil videre...
Så hvis det falder på plads imorgen og jeg klarer min eksamen torsdag - så kan jeg også holde sommerferie med god samvittighed! :-D Havde frygtet jeg skulle bruge den på febrilsk at lede efter en virksomhed...
#71 Bates 19 år siden
Tillykke med det!
#72 JannikAnd 19 år siden
#67 - Tja, måske man ikke behøver vente så længe. Min afgangsfilm bliver vist til september ved Cinematekets årlige endags-filmfestival :)
#69 - Selvom jeg er alt for ung til filmskolen, har jeg i sinde at søge ind i år. Jeg får med 99,9 % sikkerhed afslag, og derfor søger jeg ind på Filmkundskab/multimedielinjen på Københavns Universitet. Jeg fortsætter, hvor jeg slap...
#73 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#74 JannikAnd 19 år siden
#75 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Åbent Universitet på Københavns Universitet er et tilbud om deltidsstudier uden for normal arbejdstid. Med hensyn til undervisningens indhold, lærerkræfter og eksaminer er deltidsstudierne identiske med tilbuddet til heltidsstuderende. De udbudte kurser og studieforløb præsenteres i et fællesprogram, som udsendes af alle landets universiteter og universitetscentre i begyndelsen af april måned. På grundlag heraf optages nye studerende til det efterfølgende efterårs- og forårssemester.
Jeg havde et almindeligt arbejde ved siden af da jeg tog mine fag over en årrække, så det var et plaster på såret da jeg ikke kom ind :)
#76 filmz-Kadann 19 år siden
Det tror jeg lige at vi to skal have en snak om ved lejlighed, det lyder ikke helt uinteressant. :)
Og god bedring med moderen.
#77 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#78 McPeter 19 år siden
"Modtog" i dag fra TP Musik:
The Blues Brothers 2-disc 25-Jubilæumsudgave (50kr)
The Ninth Gate (25kr)
Samt 3 for 120kr:
1900
Syv Mænd Sejrer
Zulu Royal
Derudover blev jeg ringet op af hele to virksomheder indenfor et kvarter der vil have mig til at lave afgangsprojekt for dem til efteråret! Det er sgu ligesom med damer - enten er der ingen der vil ha' én, eller også vil de sgu allesammen... ;-)
Skal til samtale det ene sted imorgen og så må vi se hvad det bliver til, men det lød meget lovende! Har sat det andet sted på standby indtil videre...
Så hvis det falder på plads imorgen og jeg klarer min eksamen torsdag - så kan jeg også holde sommerferie med god samvittighed! :-D Havde frygtet jeg skulle bruge den på febrilsk at lede efter en virksomhed...
#79 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#80 JannikAnd 19 år siden
#78 - Spanks, min ven - Og right back at ya, congrats :)