Gravatar

#91 evermind 20 år siden

Modtog:
Freddy Got Fingered (69,95 - Club Raccoon)

"Daddy would you like some sausage, daddy would you like some sausages!" :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#92 davenport 20 år siden

Jeg fik følgende:

Amityville Horror boxen med 4 dvder

Born on the 4th of July SE

..og den cd jeg har ventet på, nemlig Audioslave - Exile

Dejligt, og min hudsucker proxy og sideways er på vej, har de skrevet.

YUHU! :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#93 evermind 20 år siden

Du må ikke skrive om ting, du ikke har modtaget (Hudsucker Proxy og Sideways). Undlad tillige at omtale modtaget musik, som ikke er filmrelateret (Audioslave - Exile). DarkLights skosnuder klemmer rigeligt om tæerne, som det er. Ingen grund til at friste skæbnen... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#94 DarkLight 20 år siden

#93, smukt. Din signatur er forresten lige i øjet, nevermind...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#95 El vez 20 år siden

HA! jeg har oss koebt musik idag :p

Nemlig Pearl Jams debutalbum - "Ten" (nu med Dirty Frank!), i det lokale supermarked. Yeah baby!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#96 filmz-incubus 20 år siden

Købte I, Robot og Walking Tall i søndags til 149,95 i Rema 1000... den lille forvirrede kassetøs glemte at slå den ene ind, så jeg sparede lige en halvtredser! Nice!

Er Walking Tall noget værd? Eller er det bare "not another action-flick med The Rock"?
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#97 filmz-incubus 20 år siden

Nu har jeg lige bestilt:

Dragejægerne
Johnny Mnemonic
Transformers - The Movie (DET ER DA BARE FOR KULT!!!)

Kostede mig 249,- plus forsendelse på dvdoo... Glæder mig ivrigt!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#98 lagoni 20 år siden

Du behøves ikke skrive når du bestiller, bare når du modtager varen (deraf trådens titel...)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#99 filmz-incubus 20 år siden

#98 Sorry, men jeg blev simpelthen så glad da jeg fandt Transformers, at jeg måtte simpelthen dele det med jer andre... fra en (tegne)filmelsker til en anden.
Gravatar

#100 DarkLight 20 år siden

#98, I love ya.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: