Gravatar

#151 filmz-zanoan 20 år siden

#146, owned.

Modtog i øvrigt Muse Hullabaloo (live at Zenith, Paris).

#152 DarkLight 20 år siden

Jeg er altid glad
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#153 filmz-Munk 20 år siden

Ikke så filmrelateret, men må alligevel ud med min glæde.. kendere vil forstå denne glæde!

Har nemligt lige været i Ølholm (flække i udkanten af Tørring kommune, som er en lille by ved siden af Vejle) og hente 1stk "Her er dit liv Joakim" -bog i aldrig åbnet stand til den nette sum af 300kr..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#154 filmz-Bruce 20 år siden

#153 Wow! You lucky b...... :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#155 bobber 20 år siden

Namenam. Mig vil ha'!
Dog vil jeg hellere have Carl Barks' samlede værker som snart udkommer i bogklubsform - værdi 15.000. Politiken skrev om den her.
Don't Panic
Gravatar

#156 filmz-incubus 20 år siden

TIL ALLE DER SYNES DET ER HERRE TRÆLS AT FOLK SKRIVER OM IRRELEVANTE TING SÅSOM: "JEG HAR LIGE BESTILT....", så vil jeg lige påpege, at jeg har lige MODTAGET to af de tre ovennævnte film med posten (se #97)

Transformers er dog stadigvæk undervejs... ahhhh oooops... NU KOM JEG VIST TIL AT SKRIVE NOGET SOM OVERHOVEDET INGEN TING HAR MED DENNE TRÅD AT GØRE... TIS OGSÅ... DEN TAGER JEG PÅ MIN KAPPE (skal læses meget stakato)

"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#157 filt 20 år siden

#153, tillykke! Har selv et signeret eksemplar.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#158 HeavyClaus 20 år siden

Tillykke ! :)

"Her er dit liv- Joakim" udkommer snart igen på engelsk! Kan købes hos amazon.com :-)
Gravatar

#159 filmz-Munk 20 år siden

Når den går for over 1000kr på QXL, så kan man ikke være andet end lykkelig over at finde den til 300kr.. og oven i købet har den ALDRIG været åbnet.. havde stadigt noget indpakningsfolie omkring den!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#160 HeavyClaus 20 år siden

var det i en butik eller hos privat?

Skriv ny kommentar: