Gravatar

#141 filt 20 år siden

Modtog lidt mere idag:

The Lord of the Rings - The Return of the King (Limited Edition Soundtrack) til 199,95kr fra Fona i Magasin.

Så nu har jeg omsider alle tre! :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#142 dyg 20 år siden

Endeligt lå der lidt i postkassen til mig:

Walt Disney Treasures: Mickey Mouse in Black & White V2: Limited Edition - Fra DVDImport til ca 117kr.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#143 filmz-Bruce 20 år siden

Fra DVDImport

Apollo 13 Anniversary Edition
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#144 maniac 20 år siden

Fra Amazon:
Seinfeld seasons 1 - 3

Fra cd-wow:
Family Guy: Complete Seasons 1-3
Gravatar

#145 SpielbergFreak 20 år siden

Har modtaget:

Serpico R1
The Firm R2
Gravatar

#146 evermind 20 år siden

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg skal sige tak, DarkLight...? :)

Alt andet lige synes jeg, det er trættende, som du altid skal agere filmz-politiet og verbalt overfalde folk for ikke film-relaterede indlæg. Du nedgør og tilsviner bevidst personer, som egentlig ikke har angrebet dig eller for den sags skyld nogle andre, men som i langt de fleste tilfælde blot har skrevet et eller andet uskyldigt. Uvedkommende, måske, men uskyldigt. Straks rækker lovens dumme arm ud og dunker dem i hovedet, for Gud forbyde at der kan nævnes noget som helst andet end film herinde. Og så er det jo lige meget, hvordan vi snakker til hinanden. Eller du kunne jo prøve, som lagoni, i #98, at sige det på en pæn måde i stedet for at puste dig sådan op hver gang. Der er ikke grund til at blive personlig, fordi en tilfældig person, du ikke engang kender, og som i hvert fald har ville dig noget ondt, kommer til at skrive et eller andet harmløst, der i dine øjne dog ikke hører til her. Skal man også værge sig for kaustiske uddunstninger fra din side, hvis man i "Hvad laver du nu"-tråden giver udtryk for andet end at side foran skærmen dagen lang? Og hvem har egentlig givet dig politistjernen i sin tid? Undertiden virker det virkelig som om, du bare sidder og venter...

Ja, den smutter til tider for nogle, og man kommer lidt ud på et sidespor eller får af vanvare luftet sin begejstring for noget, som ikke er film. Som nu f.eks. i denne tråd, hvor nogle brugere helt uden sans for, hvad forummet her handler om, giver sig til at diskutere Roskilde Festival ( - hovsa, er man alligevel ikke helt raceren?). Eller det er måske okay, når det er ikke relaterede emner, som interesserer dig?!

Jeg er da ikke i tvivl om, som davenport påpeger, at du kan være både venlig og hjælpsom ( - i det mindste over for det modsatte køn... nu er det jo trods alt lagoni, der bekræfter det). Problemet er bare, at du ikke så sjældent vælger at vende din dårlige side til. I mine øjne medvirker du ikke til at gøre filmz til et mere sobert site. Det kunne du have gjort, men din intolerante og ubehøvlede optræden over for andre mennesker medvirker bare til at skabe en dårlig stemning, hvor folk bliver bitre og personlige.

Når thomasb84 og co. sviner folk til, kan jeg bare ryste på hovedet, da de i forvejen aldrig gav indtryk af at vide bedre. Du, derimod, har hele tiden travlt med at vise folk, hvor meget bedre du ved, og så meget desto mere falder dine ondskabsfulde angreb mod diverse forseere mig for brystet. Vi kan vel være enige om, at det skal være hyggeligt at være her? Og at det ikke er hyggeligt at være her, hvis man skal have bidt hovedet af, fordi man af vanvare kommer til at skrive, at man har bestilt et eller andet i stedet for at købe det. Hvis det er sådanne ting, der ødelægger din dag på filmz, er jeg bange for, at vi er henne i en skostørrelse, der kommer med velcrolukning og små nuttede billeder af teletubbies...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#147 Popeye 20 år siden

#146 Sikke en svada - men, hvad modtog du egentlig ? ;)

Selv har jeg lige fået Big Fish fra CD-WOW.
...and then some
Gravatar

#148 filmz-yoshimura 20 år siden

Eagles - When Hell Freezes Over (Axel 70,-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#149 JannikAnd 20 år siden

Endelig en der gad give ham besked!
Gravatar

#150 DarkLight 20 år siden

Det er dejligt at se du har investeret så meget tid i at fortælle mig, hvordan jeg skal eller ikke skal opføre mig. Det er selvølgelig kontruktivt taget til efterretning.

Det overrasker mig lidt, at du mener jeg har nedgjort og decideret tilsvinet folk. Det mener jeg ikke selv jeg. Ej heller, på noget tidspunkt, angrebet folk på personlige ting. Hvis det er tilfældet, så må du/I undskylde. Det var ikke meningen. (Jeg vil stadig godt se eksempler på hvor jeg er gået for vidt)

Det var sådan set de punkter jeg har noget at bemærke til. Resten er mere eller mindre et subjektivt angreb på mig som person, så det er svært at argumentere objektivt imod. Derudover ser jeg heller ikke den store grund til at sidde her og forsvare mig. Intet jeg kan skrive, vil alligevel få dig til at skifte mening i løbet af en énkelt post.

Åh ja, lige en enkelt ting mere, for jeg skal selvfølgelig lige rette på dig :) Det er usandsynlig taktløst og uforskammet, at poste sådan noget i det offentlige rum. Det kunne vi vist lige så godt have klaret via det interne besked-system.

I've must have thought it was whiteboy day
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: