- Godt initiativ med Nice Guy Tråden. I har begge ordet i jeres magt, og imo er forskellen på dette og en thomasb84, at i argumenterer sagligt og faktisk lytter. Det er glædeligt, at der kan findes en løsning, bare ved at diskutere på et ordentligt niveau.
Tak fordi i begge har udvist god tone på Filmz :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#181 Ja, det er altid(?!) en fornøjelse, at følge et godt skænderi mellem to parter, der kan betvinge, tæmme og ride det danske sprog med ynde... Ynde er vist, nu jeg tænker over det, ikke det rigtige ord i denne sammenhæng =o)
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#181 davenport 20 år siden
I har begge ordet i jeres magt, og imo er forskellen på dette og en thomasb84, at i argumenterer sagligt og faktisk lytter.
Det er glædeligt, at der kan findes en løsning, bare ved at diskutere på et ordentligt niveau.
Tak fordi i begge har udvist god tone på Filmz :)
#182 wiseguy 20 år siden
#183 filmz-Bruce 20 år siden
#184 Captain Vallo 20 år siden
Ja, det er altid(?!) en fornøjelse, at følge et godt skænderi mellem to parter, der kan betvinge, tæmme og ride det danske sprog med ynde...
Ynde er vist, nu jeg tænker over det, ikke det rigtige ord i denne sammenhæng =o)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#185 aknot 20 år siden
Enig!!
#186 SpielbergFreak 20 år siden
Nu når vi er i sådan et dejligt karma, ville jeg lige udgyde min glæde over livet og det fantasiske vejr, man stod op til, her til morgen!
Det er i dag et vejr, et solskindsvejr.....!!!!!:-) :o) ;o) ;0) HURRA HURRA!!!!!
#187 Zelle 20 år siden
Og så modtog jeg lige Saving Private Ryan fra Axel 25,-
#188 filmz-Munk 20 år siden
Alexander 3 disc limited edition R3
- limited til 2000 stk
Filmen er lidt skuffende, men så er det godt indpakningen trækker den op! ;)
- Steve Carell
#189 cyberzed 20 år siden
#190 filmz-Munk 20 år siden
- Steve Carell