# 51 Tillykke med Koyaanisqatsi / Powaqqatsi dem kan du glæde dig til på din projektor. De er flotte oplevelser og Phillip Glass' musik er fremragende. Jeg ved dog ikke hvordan de er på dvd for MGM er jo ikke altid lige gode hvergang :-/
#67 Det jeg har set indtil videre er ikke perfekt, men et okay billede. Og ja, musikken er ret flot, omend en anelse deprimerende. Ikke lige det man skal saette paa hvis man vil cheer'es up ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Skulle ha' modtaget sæson 3 af Alias, har ventet over en måned..nu viser det sig at sælgeren kun har fået negative karakterer siden..enkelte har fået refunderet beløb igennem amazon... jeg venter på at min refund-claim går igennem.
Total-beløb= 33bucks...Jeg bestilte den for en af mine venner, da han ikke havde kreditkort :-(
Venter desuden på at mit 3D viewing-system kommer også over en måned siden (26april)...men her lover sælger refundering, hvis ikke det dukker op...det ver 52buck total.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#61 dyg 20 år siden
Barry Lyndon - 100kr
Bichunmoo - 25kr
Chihiro & Heksene - 50kr
Charlie Chaplin - The Platinium Collection 2 - 100kr
#62 evermind 20 år siden
#63 MuManden 20 år siden
Deep Impact SE - 94kr
Die Hard 3 SE 2disc - 68kr
Arlington road - 64kr
Coming to America - 94kr
#64 filmz-Bruce 20 år siden
#65 JannikAnd 20 år siden
#66 filmz-Bruce 20 år siden
#67 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#68 JannikAnd 20 år siden
4,5/5 til begge. Quite impressive. Er ikke den store Cimino-fan, men The Street With no Name lyder meget fristende. :)
#69 El vez 20 år siden
#70 filmz-sparrowed 20 år siden
Skulle ha' modtaget sæson 3 af Alias, har ventet over en måned..nu viser det sig at sælgeren kun har fået negative karakterer siden..enkelte har fået refunderet beløb igennem amazon... jeg venter på at min refund-claim går igennem.
Total-beløb= 33bucks...Jeg bestilte den for en af mine venner, da han ikke havde kreditkort :-(
Venter desuden på at mit 3D viewing-system kommer også over en måned siden (26april)...men her lover sælger refundering, hvis ikke det dukker op...det ver 52buck total.