Min landpost læssede af fra sin hestevogn, og jeg stod og ventede som en lille dreng, der er blevet lovet en hvalp til jul. Det viste sig også, at den venlige, ældre mand havde godter med til mig. Han purrede op i mit hår, stak mig et bolche og en favnfuld film. "Værsgo´ min dreng" sagde han, tændte sin pibe og steg tilbage op på hestevognen. Han ansporrede hestene og vi vinkede farvel, med et på gensyn liggende utalt i luften. Da jeg så ned, stod jeg med:
Quizshow
Trains, Planes & Automobiles
Aracnophobia
og
en DTS-testdisk, som desværre har rodet rund i kassen hele vejen fra HK, så den er ridset.
...Jeg har for meget tid...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#151 Herrguth 20 år siden
Dead Like Me - Complete Season 2 (219,95 kr. fra Axel)
Constantine - 2 disc widescreen edition (59,95 kr. fra Axel)
Cleopatra - 3-disc special edition (£6.99 fra CD-Wow)
Gone With The Wind - 4-disc collector's edition (£15.99 fra CD-Wow)
Så skal der glos film i weekenden... :)
#152 Bates 20 år siden
Monty Python - The Meaning Of Life S.E. - 50kr
#153 davenport 20 år siden
Det viste sig også, at den venlige, ældre mand havde godter med til mig. Han purrede op i mit hår, stak mig et bolche og en favnfuld film.
"Værsgo´ min dreng" sagde han, tændte sin pibe og steg tilbage op på hestevognen. Han ansporrede hestene og vi vinkede farvel, med et på gensyn liggende utalt i luften.
Da jeg så ned, stod jeg med:
Quizshow
Trains, Planes & Automobiles
Aracnophobia
og
en DTS-testdisk, som desværre har rodet rund i kassen hele vejen fra HK, så den er ridset.
...Jeg har for meget tid...
#154 JannikAnd 20 år siden
Nej, det er dejlig, hjertevarmende læsning :) Keep up the good work.
Selv modtog jeg iskoldt "Spring, Summer, Autumn, Winter... and Spring" fra CD-WOW.
#155 weebs 20 år siden
Den aften jeg bestilte kunne jeg ikke bruge mit VISA så jeg valgte pr. efterkrav..
ser her ->link<-
venter stadig på mine 2xBoB..håber de kommer...
#156 El vez 20 år siden
#157 Zelle 20 år siden
#158 kill the bills 20 år siden
#159 filmz-Bruce 20 år siden
Krigsfilm fra 1949 med Gregory Peck. Vandt 2 Oscars. Ny version i Fox Studio Classics serien.
Anmeldelse
Kun 9£ hos Amazon UK marketplace.
#160 SpielbergFreak 20 år siden
Har langt om længe fundet de originale:
Jurassic Park 1, 2 og 3 superbit!
Modtog også Armageddon full bitrate DTS, desværre er den Non-anamorphic:-(