Lord of the Rings : Return of the King Extended Edition Eternal Sunshine in a Spotless Mind Tal for dig selv Farvelagte Frustrationer The Adventures of TinTin (7 disc :)
Well det var nu ikke det store sus, men dog alligevel nogle ok gaver: Et dampstrygejern En næsehårs trimmer - ja så er man ved at blive gammel :/ Spiderman 2 3 billeder til mine vægge 400kr en bog af Emmanuel Todd - Efter Emperiet - Essay om det amerikanske systems fald.
#6 Mange Tak for billederne, den ser rigtig lækker ud så tillykke med den. Mon man selv skulle invistere?
Nå men jeg fik selv:
ROTK R2DK Giftset The Original Monsters Collection Slayer - Still Reigning 2* Sleepy Hollow Nightmare before christmas Texas Chainsaw Massacre 2
Så det var ganske udemærket :)
Er det meningen at Monster Collection skal være på 8 eller 9 disc. Min er kun på 8, burde der ikke være 9? De 8 film plus bonus dvd'en? Jeg kan hvertfald ikke få øje på den bonus dvd :(
Hvis du er hurtig tror jeg stadig Absurd-Online har den til 250kr. hvilket er det billigste jeg har set den til endnu.. Til januar ryger den vist op i 300kr. igen.
Mht. Monster boxen så burde den da være på 9 disc's, hvis det altså er den Axel har haft på tilbud, eller det skulle jeg da mene. Ellers alt for nice med de film du har fået... Still Reigning kører nærmest nonstop på repeat her når der ikke er film på :)
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Jeg har fået sengetøj :) En ny instruktørkasket (med påskriften Lars Gravco, så med mindre vi får penge derfra bruger jeg den nok ikke), et par T-shirts, SOKKER FOR HELVEDE og VANTER!!! Ikke det vilde udbytte. Fik dog en mobiltelefon som er fed, men ellers var det cirka det.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11 filmz-apacer 21 år siden
Lord of the Rings : Return of the King Extended Edition
Eternal Sunshine in a Spotless Mind
Tal for dig selv
Farvelagte Frustrationer
The Adventures of TinTin (7 disc :)
#12 inflector 21 år siden
Et dampstrygejern
En næsehårs trimmer - ja så er man ved at blive gammel :/
Spiderman 2
3 billeder til mine vægge
400kr
en bog af Emmanuel Todd - Efter Emperiet - Essay om det amerikanske systems fald.
#13 elwood 21 år siden
Master of the movies (yes!)
gavekort på 170 kr. til fona
500 kr.
og sidst men ikke mindst
The Victor Borge collection (uhh ja den ønskede jeg mig så meget, så jeg er godt tilfreds med udbyttet, fik ingen hvid jul desvære, men jeg overlever.
gi-jones, og netrom1 kan i så se at komme herind og sig hvad i har fået.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 inflector 21 år siden
#15 filmz-Alex De Large 21 år siden
Orkidé-tyven og Meet The Feebles
Tak til dem :)
#16 filmz-gentlemanfinn 21 år siden
#17 HeavyClaus 21 år siden
Nå men jeg fik selv:
ROTK R2DK Giftset
The Original Monsters Collection
Slayer - Still Reigning
2* Sleepy Hollow
Nightmare before christmas
Texas Chainsaw Massacre 2
Så det var ganske udemærket :)
Er det meningen at Monster Collection skal være på 8 eller 9 disc. Min er kun på 8, burde der ikke være 9? De 8 film plus bonus dvd'en? Jeg kan hvertfald ikke få øje på den bonus dvd :(
#18 puffin 21 år siden
Hvis du er hurtig tror jeg stadig Absurd-Online har den til 250kr. hvilket er det billigste jeg har set den til endnu.. Til januar ryger den vist op i 300kr. igen.
Mht. Monster boxen så burde den da være på 9 disc's, hvis det altså er den Axel har haft på tilbud, eller det skulle jeg da mene. Ellers alt for nice med de film du har fået... Still Reigning kører nærmest nonstop på repeat her når der ikke er film på :)
#19 gi-jones 21 år siden
#20 filmz-Wacker 21 år siden
Af gaver:
Band of brothers
Ny hovedpude + betræk
Skrin fra indien
madmixer
Værktøjskasse
+ lidt andre praktiske ting
http://www.samarit.dk