Gravatar

#21 HeavyClaus 21 år siden

Jep det kunne godt være man skulle være hurtig og bestille den for nogen af de penge man får tilbage for byttede gaver :)

Monster Boxen ER den Axel har haft på tilbud til 300 et stykke tid nu. Der står "8 klassiske film plus bonus dvd" så der burde vel være 9, det står også på axels side. Jeg kan bare kun se de 8 klassiske film!
Er der nogen der har den og kan sige om det er fejl på min eller generalt. Det ligner ikke rigtigt der kan være flere i boxen :S
Hvis nogen har den kunne jeg godt bruge lidt info, tak :)

Slayer - Still Reigning ser mega fed ud, har lige skimmet den hurtigt igennem :O KØB DEN!
Gravatar

#22 filmz-yoshimura 21 år siden

Jeg tror, jeg holder mig tl dvd-udbyttet:

Tarantino Collection
Drengene fra Angorra

Lidt at gå i gang med ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#23 filmz-Bluhm 21 år siden

Det var en god høst, min kæreste og jeg blev begavet med:

DVD:
Life of Brian (Criterion)
Carnivale - First Season
Sopranos Season 1 & 2
Riget 1 og 2
THX-1138 - The George Lucas Director's Cut
The Shawshank Redemption - 10th Anniversary Edition
Terkel i knibe
Love Actually
The Tarzan Collection
The Shining
Darkness Falls
GoodFellas S.E.
Starsky & Hutch
The Elephant Man
Reign of Fire
The Beyond
Citizen Kane S.E.
Aladdin Collector's DVD Gift Set

Bøger:
Science Fiction Film - i et halvt århundrede af Søren Thomas
Unforgiven af Edward Buscombe
Easy Riders, Raging Bulls af Peter Biskind
Down and Dirty Pictures af Peter Biskind
Brilliance of the Moon af Lian Hearn
Kongens fald af Johannes V. Jensen

Tegneserier:
Linda og Valentin 19
The Complete Far Side af Gary Larson

Toys:
En kæmpemæssig Batman figur
En endnu større Stay Puft Marshmallow Man fra Ghostbusters
Gravatar

#24 ks 21 år siden

Modtog ingen film, men modtog da en række engelsksprogede Stephen King bøger, og så er julen sgu udmærket.

Carrie
IT
The Dark Tower 1-4.
Gravatar

#25 Scherlund 21 år siden

Min familie tydelige gjorde lige hvorfor det var jeg ikke havde sat nogle dvd'er på ønskelisten.

Dark Water i den latterlig skrabede scanbox udgave.

Og nu var jeg så flink at give Sen To Chohiro no Kamikakushi aka Spirited Away aka Chihiro og heksene R2DK 2-disk til min moder.

Der er ingen retfærdighed til.
Gravatar

#26 filmz-derb 21 år siden

fik egentlig også nogle penge som nu er blevet brugt til at købe die hard special edtion 1 og 2.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#27 filmz-yoshimura 21 år siden

#23 Tillykke med "Brilliance of the Moon". Mit eksemplar af samme samt "Grass for his Pillow" er undervejs fra amazon.com (fordi jeg er lidt kræsen og vil have den amerikanske i hardback).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#28 McPeter 21 år siden

Jeg fik Ultimate Matrix Collection af min højt-elskede lillesøster! En GOD gave! :-)
Havde plaget mine forældre vildt meget for Tarantino-boka'en da den var på tilbud i Kvickly og de havde også tænkt sig at købe den da de var i Kvickly - men glemte det, og dagen efter var der ikke flere... Bummer! En ting er ikke at have fået den, men det at vide at de havde tænkt sig at give mig den er næsten ikke til at bære!!! :-) ej, så slemt er det heller ikke. Fik til gengæld en stærkt tiltrængt udvendig harddisk til min bærbare! Det har jeg manglet de sidste 3+ måneder, så det er bestemt ikke dårligt!!!

Nå, men til gengæld fik jeg nogle penge, så nu leder jeg efter den - er der nogen der har set Tarantino-boka'en til omkring de 350 som den var på tilbud til? Anyone? På forhånd tak og god jul!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#29 filt 21 år siden

Fik:

Oldboy Korean Ultimate Edition
Matrix Trilogy Ultimate Edition
Lord of the Rings: The Return of the King - Limited Gift Set

"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#30 lagoni 21 år siden

McPeter, de Kvickly'er jeg har været i for nylig (Odense/Svendborg) har den stadig til 350 kr, har I ikke flere Kvickly'er i nærheden I kan tjekke..?

Selv fik jeg ingen dvd'er, men penge til dem, da min familie syntes det var nemmest for os alle :) Fik også - udover en masse køkkenting og noget fra Matas - en tiltrængt, ny mobiltelefon som jeg efterhånden har brugt en god del af eftermiddagen på at forstå (resten af dagen er gået med at prøve at samle min søsters Lego-dinosaur...).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: