RotK Killing Zoë & La Bamba (Som jeg glæder mig til at gense)
Og så gav det 850 kr. Den nye bog med B.S.Christiansen Og en bog om Coaching 20 prince et Irish Coffeset Og så var min syge svorger så rar at give mig 4 alokholfrie tuborg i hadegave.(Jeg nægter at drikke sådannoget stas)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hvordan har i lært folk at købe fede udgivelser til jer... det kan mine sgu ikke.... fik kun lort og så en blænder jeg kan smadre lortede med... men det er så ox sjov...
_______________________________________ "I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#41 davenport 21 år siden
RotK
Killing Zoë
&
La Bamba (Som jeg glæder mig til at gense)
Og så gav det 850 kr.
Den nye bog med B.S.Christiansen
Og en bog om Coaching
20 prince
et Irish Coffeset
Og så var min syge svorger så rar at give mig 4 alokholfrie tuborg i hadegave.(Jeg nægter at drikke sådannoget stas)
#42 filmz-Asta 21 år siden
25th Hour (Thank You Elvez :D Glæder mig til at se den)
&
2 stk Harry Potter: Single DVD og Special Edition -Gæt hvilken en jeg beholder.....
-
#43 filmz-WSTE_M 21 år siden
Filmen er da ganske god, med udgivelsen er ikke.
Det værste er at jeg havde kommenteret den udgivelse en gang i Føtex, og sagt, den i hverfald ikke var pengene værd.
Men jeg kan da ikke klage ;)
descend on us all this day, and for evermore.
#44 filmz-Seth GekOo 21 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#45 filmz-712 21 år siden
#46 filmz-derb 21 år siden
http://derb.dk
#47 filmz-ataris 21 år siden
2x Danser med ulve
T2 (i tin case)
Scarface
Infernal Affairs
The Killer
Hard Boiled
alt i alt en god dag :)
#48 JannikAnd 21 år siden
Var "The Killer" og "Hard Boiled" i Criterion Collection?
#49 El vez 21 år siden
#50 filmz-ataris 21 år siden
Jeg ved ikke om du ved det, men Criterion-udgaverne er oop og er ret svære at finde.