Gravatar

#161 wiseguy 17 år siden

Fra Axel:

Cloverfield (Blu-ray)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#162 Skeloboy 17 år siden

#158 - er du tilfældigvis ved at se oscarfilm?...:)
Gravatar

#163 Steffan Rasmussen 17 år siden

:-) Næh ... men jeg har en ide om at jeg skal eje dem alle. Mangler pt. 14 stk.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#164 Skeloboy 17 år siden

ok, nice nok...har set dem alle, men ejer "kun" 55...der er dog en hel del jeg slet ikke gider have, som jeg enten har set i TV eller lånt og nogle få har jeg hentet på nettet
Gravatar

#165 filmz-yoshimura 17 år siden

Fra thehut:

Led Zeppelin - The Song Remains the Same (HD)
Charlie and the Chocolate Factory (HD)
V for Vendetta (HD)

til knap 45,-/stk.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#166 Guts 17 år siden

Jeg modtog IKKE:

Indiana Jones Collection (vundet på Filmz)

Fordi PostDK åbenbart har langfingrede medarbejdere! FUCKERS!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#167 filmz-Bruce 17 år siden

Spychip i alle varer, som kan trackes. Og så dødsstraf til alle i postvæsenet, som stjæler andres post!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#168 Guts 17 år siden

Præcis!! Den er jeg sateme med på. er der nogle politiske partier der har det på dagsordnen, så har de sgu min stemme.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#169 filmz-yoshimura 17 år siden

#167 Hørt!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#170 davenport 17 år siden

I lørdags modtog jeg min RATM T-Shirt, men også en flad pakke, angiveligt et stykke pap, der havde været vådt. Indeni var der nogle ubestemmelige plastik rester, fra noget der havde været smadret.. Der var så et vedlagt brev fra Royal Mail, der beklagede, hvis forsendelsen var skadet... O.o
Fandt så ud af at det engang havde været Star Wars IV, som jeg forlængst har fået erstattet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: