#181 De kunne sgu da i det mindste tilbyde en voucher som kompensation for, at de har sat en forkert pris på varen. Fandeme!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Fra Stereo Studio: Dreams In The Witch-house - 25 kr. Lady Vengeance - 25 kr. Memories - 50 kr.
Fra en eller anden brugt-/bytteforretning: Fangoria's Best Horror Films (bog) - 40 kr.
#133 (CrystalStar) Jo da, min ven, jeg købte aaalt for meget på Komiks i år. Jeg kan godt lave en liste, kan bare ikke overskue det lige nu, men det fyldte godt i landskabet. :S ... :D
Smider en liste op en af dagene, hvis det er. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Fra CDON: Look, Up in the Sky: The Amazing Story of Superman (DVD) Inside Deep Throat (DVD) Marathon Man (DVD)
Og en boks til 37 kr. der indeholder:
Green Street Hooligans The 51st State The Limey Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Jeg var reelt kun interesseret i "Green Street Hooligans", men eftersom boksen var billigere end at købe filmen alene, kunne jeg jo ligeså godt nappe de andre med.
#181 MouseMickey 17 år siden
#182 filmz-yoshimura 17 år siden
#183 evermind 17 år siden
Paprika - 20 kr.
Fra Stereo Studio:
Dreams In The Witch-house - 25 kr.
Lady Vengeance - 25 kr.
Memories - 50 kr.
Fra en eller anden brugt-/bytteforretning:
Fangoria's Best Horror Films (bog) - 40 kr.
#133 (CrystalStar)
Jo da, min ven, jeg købte aaalt for meget på Komiks i år. Jeg kan godt lave en liste, kan bare ikke overskue det lige nu, men det fyldte godt i landskabet. :S ... :D
Smider en liste op en af dagene, hvis det er. :)
#184 Skeloboy 17 år siden
It's A Wonderful Life
Inherit The Wind
#185 DarkLight 17 år siden
#186 filmz-Bruce 17 år siden
#187 Skeloboy 17 år siden
#188 filmz-Kadann 17 år siden
Juno (BD)
Fra CDON:
Look, Up in the Sky: The Amazing Story of Superman (DVD)
Inside Deep Throat (DVD)
Marathon Man (DVD)
Og en boks til 37 kr. der indeholder:
Green Street Hooligans
The 51st State
The Limey
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Jeg var reelt kun interesseret i "Green Street Hooligans", men eftersom boksen var billigere end at købe filmen alene, kunne jeg jo ligeså godt nappe de andre med.
#189 Skeloboy 17 år siden
Men The Limey er da ganske ok så vidt jeg husker, og Lock, Stock går vel også an. 51st State har jeg ikke set
#190 filmz-Kadann 17 år siden
#189 -
Jeg har "Lock, Stock.." allerede i en bedre udgave, "The Limey" har jeg ikke set, men det har jeg så chancen for nu. :)