Gravatar

#241 aknot 17 år siden

Fra pacific

Rambo
Cloverfield
There Will Be Blood

alle blu-ray
Gravatar

#242 elwood 17 år siden

#240 Nope det er Gamestops med Art Book, min fætter har bestilt den med Figur, personligt kan jeg best li og købe ting som figur særskilt.

Så kan jeg få præcis det jeg vil ha, er stadig på udkig efter en fed figur af Snake 8-)

Har desværre ikke lige mit Cam ved min side, men så snart jeg gør skal jeg nok knipse et par shot af det.

Ps. fik jeg nævnt jeg stadigvæk bare læser manualen hehe 8-)

Can't wait to make some nasty CQC hehe.

Går da ud fra du allerede har et eksemplar af MGS4 også ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#243 tiany 17 år siden

Kæresten købte i blockbuster i går
Rogue Assassin aka War (dvd)
I am Legend (blu-ray)

Fødselsdagsgave fra kæresten idag
CSI sæson 4
og et sæt undertøj
Valar morghulis
Gravatar

#244 Yoda 17 år siden

Modtog følgende på BD:

- "The Hitcher"
- "Hannibal Rising"
- "Den Forbudte By"
- "Ratatouille"
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#245 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Yay! Så lykkedes det mig endeligt at få fat i BLUTIGE SEIDE (LE) fra tysk eBay.

Det er Mario Bavas BLOOD AND BLACK LACE i en sjælden, tysk, dvd-udgave med italiensk lydspor og engelske undertekster og en billedkvalitet, der langt overgår den amerikanske dvd (jf. Beaver). Desværre blev dvd'en kun trykt i 1000 eksemplarer og bagefter erstattet af en udgave, der udelukkende har tysk lydspor, så LE'en er ret svær (og dyr) at få fat på. Men nu har jeg den! Jeg tror, jeg vil sidde det meste af min fredag den 13. og gnide mine hænder mod det lækre (og meget passende) cover i sort fløjl. Aaaaah! :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#246 dyg 17 år siden

Så er der dømt b-film en masse i elendig kvalitet. Fra DVD Pacific:

Monsters (20 movie pack - med film som: The Killer Shrews og Attack of the Giant Leeches)
Alien Worlds (20 movie pack - Santa Claus Conquers the Martians, The Incredible Petrified World)
Warriors (50 movie pack - Son of Hercules in the Land of Darkness, Atlas in the Land of the Cyclops)
Horror Classics (100 movie pack - The She Beast og klassikeren Manos: Hands of Fate)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#247 elwood 17 år siden

Manos: Hands of Fate (med lussingerne der ifølge Stegelmann kan dræbe)

Og nu spørger jeg så igen, minder ham fra filmen ikke meget om en ung Ben Stiller ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#248 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: