#141 - ja fra CDwow... den koster kun omkring 100kr, og det er sgu billigt for en så RØVFED koncert! :-) Der er dæleme mange mennesker og de trykker den MAX af allesammen! Det ser også for vildt ud med alle blitz'ne! :-)
#137 Tjah, og jeg må jo nok også krybe til korset og tilstå, at samme Big Fish til 149,95 røg i min kurv hos Axel sammen med deres Creating Gollum fra et par dage inden, så der er mere dårlig samvittighed på vej med posten.
Måske vi burde lave en tråd her på filmz kaldet "Skriftestolen", hvor man kan bekende sine små og store dvd-synder ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hmm... Jeg håber, du ved, hvad du går ind til med den "Creating Gollum"-DVD. Det er ikke programmer, der går bag om Gollum fra filmen, men derimod 10-15 minutter om Peter Jacksons filmfigur-samling og hans besættelse af disse... Der er også lidt interviews med Richard Taylor vedr. Gollumfiguren, der hørte med i boksen.
#141 DarkLight 21 år siden
EDIT: Ahh cd-wow vel? Synes ellers den har været væk derfra et stykke tid. Fed koncert.
#142 ks 21 år siden
X-Files: Fight The Future, R1.
#143 McPeter 21 år siden
#144 filmz-The-Real-1 21 år siden
Dagens fangst (Fra TP Musik):
"Paycheck" (R2)
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#145 filmz-principia 21 år siden
Almost Famous (Untitled - The Bootleg Cut) 2DVD+CD
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#146 filmz-yoshimura 21 år siden
Måske vi burde lave en tråd her på filmz kaldet "Skriftestolen", hvor man kan bekende sine små og store dvd-synder ;o)
#147 Corgan 21 år siden
#138:
Hmm... jeg har kun set den i én farve. Du kan poste et billede, så kan jeg sammenligne med min egen.
#148 filmz-propagandapanda 21 år siden
Min er også i en mørkere farve, men det synes jeg kun gør den pænere.
#149 JannikAnd 21 år siden
Hmm... Jeg håber, du ved, hvad du går ind til med den "Creating Gollum"-DVD. Det er ikke programmer, der går bag om Gollum fra filmen, men derimod 10-15 minutter om Peter Jacksons filmfigur-samling og hans besættelse af disse... Der er også lidt interviews med Richard Taylor vedr. Gollumfiguren, der hørte med i boksen.
Meget lidt ophidsende...
#150 filmz-bullseye 21 år siden