Jaja, det kunne jeg også, men det er da ikke helt skidt. Så længe historierne har en Seinfeld-agtig feel over dem. Afsnit 1 Sæson 4 er da en geni-streg.
Kommer der en S5?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Har for længst overtrukket denne måneds dvd-budget, men jeg kunne ikke nære mig, da jeg faldt over Rembrandt til 49,95 i Super Brugsen, så nu står den på min hylde og prikker til min dårlige samvittighed.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Ja, det er ganske forfærdeligt, når man får sådanne skyldfølelser af en DVD, man måske ikke burde have købt.
Jeg kender det selv. Har - ligesom dig - brugt mit dvd-budget denne måned, men blev sku nødt til at smide "Big Fish Limited Edition" i kurven hos Axelmusic.
Så jeg render også rundt med en form for dårlig samvittighed ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Fik lige Robbie Williams - What We Did Last Summer (Live in Knebworth) R2 DTS igen... Min nabo havde smidt disc 1 væk (dvs. selve koncerten), så han fik lige lov til at bestille en ny... :-)
#131 El vez 21 år siden
Ignorer blot Oliver og nyd Patrick fyre den af, i stor stil :D
#132 DarkLight 21 år siden
#133 El vez 21 år siden
#134 DarkLight 21 år siden
Kommer der en S5?
#135 El vez 21 år siden
#136 filmz-yoshimura 21 år siden
#137 Yoda 21 år siden
Jeg kender det selv. Har - ligesom dig - brugt mit dvd-budget denne måned, men blev sku nødt til at smide "Big Fish Limited Edition" i kurven hos Axelmusic.
Så jeg render også rundt med en form for dårlig samvittighed ;-)
#138 21 år siden
Findes den både med lyst og med mørkt omslag? Kan kun erindre at have set den med lyst men jeg har fået den med mørkt
#139 Yoda 21 år siden
Uhhhhhh, den står også på min ønskeliste. Lækker udgave!
#140 McPeter 21 år siden