Godt. Nu fik jeg mit sæt gratis, da jeg havde fået et gavekort fordi jeg havde købt en football trøje. Så jeg overlever nok :) Men fra nu af sikrer jeg mig altid, at chipsene ikke er for lette.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har - i december og januar - modtaget følgende:
- The Hunchback of Notre Dame (reg.4 Axelmusic 80,-) - Treasure Planet (reg.4 Axelmusic 80,-) - The Emperor's New Groove (reg.4 Axelmusic 80,-) - Walt Disney Treasures: Chronological Donald Vol. 1 (reg.1 Axelmusic 139,-) - Walt Disney Treasures: Mickey Mouse in Living Color Vol. 2 (reg.1 Axelmusic 199,-) - Walt Disney Treasures: On the Front Lines (reg.1 Axelmusic 199,-) - Walt Disney Treasures: Mickey Mouse in Black & White Vol. 2 (reg.1 CDWOW 150,-) - Walt Disney Treasures: The Complete Pluto Vol. 1 (reg.1 CDWOW 150,-) - Walt Disney Treasures: Mickey Mouse Club (reg.1 CDWOW 150,-)
I bestilling:
- The Fall of the House of Usher (reg.1 Axelmusic 70,-) - The Oblong Box / Scream and Scream Again (reg.1 Axelmusic 70,-)
Julegaver:
- Alien Quadrilogy (reg.1 - fra kæresten) - X-files Season 8+9 (reg.1 - fra kæresten - nu er samlingen komplet) ;-) - Buck Rogers in the 25th Century (fra mig selv, til mig selv) - Ray Harryhausen Legendary Monster Series - Box 2 (reg.1 Axelmusic) fra min lillebror!
Pyhaaaa, jeg må huske at skrive løbende, så der ikke bunker sig så meget op ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#21 filmz-Kadann 21 år siden
Den er ikke overdrevet svær at få fat i. Jeg købte min i Laserdisken for ikke så længe siden, fuldstændig ny og fin. :)
#22 filmz-Munk 21 år siden
Filtdugen og kortene er ikke noget vildt, men chips'ne er af lækker kvalitet...
- Steve Carell
#23 dyg 21 år siden
#24 Yoda 21 år siden
- The Hunchback of Notre Dame (reg.4 Axelmusic 80,-)
- Treasure Planet (reg.4 Axelmusic 80,-)
- The Emperor's New Groove (reg.4 Axelmusic 80,-)
- Walt Disney Treasures: Chronological Donald Vol. 1 (reg.1 Axelmusic 139,-)
- Walt Disney Treasures: Mickey Mouse in Living Color Vol. 2 (reg.1 Axelmusic 199,-)
- Walt Disney Treasures: On the Front Lines (reg.1 Axelmusic 199,-)
- Walt Disney Treasures: Mickey Mouse in Black & White Vol. 2 (reg.1 CDWOW 150,-)
- Walt Disney Treasures: The Complete Pluto Vol. 1 (reg.1 CDWOW 150,-)
- Walt Disney Treasures: Mickey Mouse Club (reg.1 CDWOW 150,-)
I bestilling:
- The Fall of the House of Usher (reg.1 Axelmusic 70,-)
- The Oblong Box / Scream and Scream Again (reg.1 Axelmusic 70,-)
Julegaver:
- Alien Quadrilogy (reg.1 - fra kæresten)
- X-files Season 8+9 (reg.1 - fra kæresten - nu er samlingen komplet) ;-)
- Buck Rogers in the 25th Century (fra mig selv, til mig selv)
- Ray Harryhausen Legendary Monster Series - Box 2 (reg.1 Axelmusic) fra min lillebror!
Pyhaaaa, jeg må huske at skrive løbende, så der ikke bunker sig så meget op ;-)
#25 McPeter 21 år siden
#26 Yoda 21 år siden
Ja, hende bytter jeg ikke væk ;-)
#27 MuManden 21 år siden
#28 Yoda 21 år siden
Nej, de er skam til mig selv. :-)
#29 Jay El 21 år siden
#30 dyg 21 år siden