House Of Flying Daggers Limited Edition (2-disk + soundtrack CD + 150 siders bog + bambus-pen + 4 bogmærker + certificate) Den er udgivet i 2000 eksemplarer... og vist nok ikke til at skaffe mere. Boksen kostede 280 kr inkl. porto
#202 Er det ikke den, der er baseret på The Case of Charles Dexter Ward af H.P. Lovecraft.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#204 Ups, ja det er da rigtigt. Men hvad er det så for en film, der er baseret på førnævnte?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#201 Jeg skal selvfølgelig ikke blande mig, men er der en rigtig god grund til, at du har købt en super-skrabet udgave af Citizen Kane, når der nu findes indtil flere fede og forholdsvis billige udgaver af den?
#209 Ved det... men valgte at tage den billigste ved axel, da jeg egentligt ikke stiller de store krav til den... Kan godt lide filmen, men ikke mere end at jeg behøver den vilde udgave... Nu venter jeg så bare på Pearl Harbor Directors Cut fra sammen bestilling!! =)
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#201 filmz-Munk 21 år siden
Citizen Kane
Silence of the lambs
- Steve Carell
#202 filmz-Kadann 21 år siden
Ahh.. The Pit and the Pendulum.. klassefilm. :)
#203 jjj 21 år siden
House Of Flying Daggers Limited Edition (2-disk + soundtrack CD + 150 siders bog + bambus-pen + 4 bogmærker + certificate) Den er udgivet i 2000 eksemplarer... og vist nok ikke til at skaffe mere. Boksen kostede 280 kr inkl. porto
#204 filmz-yoshimura 21 år siden
#205 Yoda 21 år siden
Næppe! "The Pit and the Pendulum" er skrevet af Edgar Allan Poe i 1842.
#206 filmz-dr. hoax 21 år siden
#207 evermind 21 år siden
Yay, det var et kærkomment gensyn. Carpenter er en god mand! :D
#208 filmz-yoshimura 21 år siden
#209 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#210 filmz-Munk 21 år siden
Ved det... men valgte at tage den billigste ved axel, da jeg egentligt ikke stiller de store krav til den... Kan godt lide filmen, men ikke mere end at jeg behøver den vilde udgave... Nu venter jeg så bare på Pearl Harbor Directors Cut fra sammen bestilling!! =)
- Steve Carell