#41 - Jeg bestilte og håbede på at de gjorde det. Men ja, det bliver dyrt, for når du bestiller for over $50 får du $5 tilbage du kan bruge i shoppen, og sådan en kan man jo ikke udløbe, vel? ;)
Da der stadig er folk, der mener på at den nye version af "Ghost In The Shell" blot er et upmix, skrev jeg til Post Haste Sound, der står for det nye lydmix. I det svar jeg fik, stod der blandt andet:
The new Manga release of "Ghost In The Shell" is a complete re-mix, NOT an upmix. We went through great creative and technical lengths to re-master this classic anime title. I hope that you enjoy the new release.
Dermed burde der ikke være mener tvivl, der er tale om ny lyd, og ikke et upmix. Svaret jeg fik er fra Allan Falk, Post Haste Sound.
Dette her jeg også postet under nyheden om den nye version af "Ghost In The Shell".
#41 Scherlund 21 år siden
Skulle du bede dem om at nedskrive prisen eller var det noget de gjorde selv?
#42 El vez 21 år siden
#43 filmz-712 21 år siden
#44 21 år siden
Spider-man 2 dvd gift set (r2) 199,95
A knight's tale 79,95
#45 filmz-Munk 21 år siden
I' Robot
- Steve Carell
#46 jjj 21 år siden
I det svar jeg fik, stod der blandt andet:
Dermed burde der ikke være mener tvivl, der er tale om ny lyd, og ikke et upmix. Svaret jeg fik er fra Allan Falk, Post Haste Sound.
Dette her jeg også postet under nyheden om den nye version af "Ghost In The Shell".
#47 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#48 Scherlund 21 år siden
#49 Jay El 21 år siden
#50 Scherlund 21 år siden