Gravatar

#41 Scherlund 21 år siden

#40 Lyder ikke godt for mit visa kort :)
Skulle du bede dem om at nedskrive prisen eller var det noget de gjorde selv?
Gravatar

#42 El vez 21 år siden

#34/37 Tak for den grundige gennemgang, den skal helt klart ejes!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#43 filmz-712 21 år siden

#41 - Jeg bestilte og håbede på at de gjorde det. Men ja, det bliver dyrt, for når du bestiller for over $50 får du $5 tilbage du kan bruge i shoppen, og sådan en kan man jo ikke udløbe, vel? ;)

#44 21 år siden

Fra axel:
Spider-man 2 dvd gift set (r2) 199,95
A knight's tale 79,95
Gravatar

#45 filmz-Munk 21 år siden

Sen julegave fra en ven:

I' Robot
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#46 jjj 21 år siden

Da der stadig er folk, der mener på at den nye version af "Ghost In The Shell" blot er et upmix, skrev jeg til Post Haste Sound, der står for det nye lydmix.
I det svar jeg fik, stod der blandt andet:

The new Manga release of "Ghost In The Shell" is a complete re-mix, NOT an upmix. We went through great creative and technical lengths to re-master this classic anime title. I hope that you enjoy the new release.

Dermed burde der ikke være mener tvivl, der er tale om ny lyd, og ikke et upmix. Svaret jeg fik er fra Allan Falk, Post Haste Sound.

Dette her jeg også postet under nyheden om den nye version af "Ghost In The Shell".
Gravatar

#47 Outbound Sith 21 år siden

#46 Er det så også lykkedes for dem at få lyd og billede synkroniseret? :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#48 Scherlund 21 år siden

#47 Det var så kun på R2 at der skete en fejl, der blev rettet i en re-release :) så der skulle ikke være noget problem på den front.
Gravatar

#49 Jay El 21 år siden

Har modtaget Shrek 2 Promotional Press Kit.
Gravatar

#50 Scherlund 21 år siden

#49 Hvordan har du fået tillusket dig den? Og ikke mindst: Vi vil se billeder! :)

Skriv ny kommentar: