Gravatar

#31 Jay El 21 år siden

OK, jeg troede du var utilfreds med det du havde købt. :-)
Gravatar

#32 dyg 21 år siden

#31 - Ah ja, det kan jeg godt se.. dumt skrevet af mig deroppe :)

Jeg er utilfreds med det jeg har, som var et sæt jeg fik med gratis (pga et $15 gavekort, da jeg købte min Santana Moss trøje i Modell's. Sættet var sat ned fra det dobbelte til $14.99). I sidste uge så jeg så det tilbud, som jeg linkede til i min tidligere post, og det har jeg nu bestilt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#33 wiseguy 21 år siden

Så har jeg været på januar-udsalg. Det er blevet til et par enkelte nye titler, men de fleste er blot opgraderinger til DVD af gamle film jeg i forvejen havde på VHS:

Dvdoo:

They (R2) 29 kr.
Dybet: Special Edition (2 Disc) (R2) 49 kr.
Født den 4. Juli (R2) 49 kr.
Vanilla Sky (R2) 49 kr.
Skinnet Bedrager (R2) 19 kr.
The Boxer (R2) 29 kr.
Enden På Legen (R2) 29 kr.
Apollo 13 (R2) 49 kr.
Jagten På Røde Oktober (R2) 49 kr.

Merlin:

What Women Want (R2) 25 kr.
Evolution (R2) 25 kr.

Cd-Wow:

Some Like It Hot S.E. (R2) 63 kr.
The Misfits (R2) 63 kr.

Dvdsoon:

The Adventures of Ford Fairlane (R1) 36 kr.

#24 Gris!!! komplet X-files samling - Tillykke med den flotte høst.

Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#34 jjj 21 år siden

Posten har lige været forbi. Han kom med den nye DTS-ES Diskret version af "Ghost In The Shell". (Axelmusic/Club Racoon)

Lyden er et helt nyt mix, lavet af firmaet Post Haste Sound.
Gravatar

#35 filmz-Kadann 21 år siden

Jeg var lige forbi Axel på Kbh H og nappede Monster-boksen med de 8 gamle horrorfilm, som Dracula, Frankenstein osv.

Jeg snuppede også lige "Cinema Paradiso" med i købet. En CE-udgave med begge udgaver af filmen.

#34 -

Den må du lige give en anmeldelse af, fordi det virker jo som udgaven man bør få fat i. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#36 Scherlund 21 år siden

#34 Er du sikker på at det er et helt nyt lydmix? Jeg tænker på at dette ville være den første udgivelse der har andet end et 2.0 stereo mix. Ikke engang den japanske Limited Edition der udkom for ca. et år siden har andet. Manga, som udgiver den nye version, har før bare upmixet et stereo spor til 5.1!

Hvordan er billed siden? Er den blevet væsenligt forbederert?

Ja det var mange spørgsmål, men jeg har ikke kunne finde nogle reviews af den nye udgave her og jeg er vil være sikker på at det er værd at investere i den nye udgave istedet for den japanske limited.
Gravatar

#37 jjj 21 år siden

# 35 og 36

Det er et helt nyt lydmix. Jeg har lige checket et del af filmen og der sker rigtig meget i hele lydrummet og der er rigtig flot kanalseperation, både på front- og bag-kanalerne. Der er også rigtig retning i lydbilledet (fly-bys osv), disse gør rigtig flot brug af bag-centeren. I forhold til den gamle region 1 Manga udgivelse, som jeg også har, er lyden en stor forbedring.

Billedet ser (i forhold til Mangas første udgivelse af filmen) lidt bedre ud. Man har, så vidt jeg kan se, rengjort det og fjernet de værste 'ridser og skrammer'. Så både billede og lyd er blevet forbedret.

Da jeg ikke har den japanske limited version, kan jeg naturligvis ikke bruge den til sammenligning.

Men i forhold til Mangas første region 1 udgivelse, er den nye version en forbedring.
Gravatar

#38 ks 21 år siden

DVDoo:

Life As A House, R2. (Disken faldet ud og låsen halvvejs knækket.)
Magnolia, 2disc, R2. (Begge disks faldet ud og fyldt med bittesmå ridser).

Axelmusic:

In Hell, R1. (Ingen disks faldet ud og ingen ridser, go axel!).
Gravatar

#39 Scherlund 21 år siden

Fra Stereo Studio:
Musa - 49,95
Shiri - 25,-
Walter and Grommit - 59,95
JSA - 25,-
Nu havde jeg jo lige et gavekort dertil :)

Fra den lokale DVD pusher
R.O.D OAV 99,-

Og med denne stak skete det så, jeg løb tør for hylde plads :(

P.S.
Til dem fra Esbjerg og omegn. Bog ormen har stadig lidt Laser Disks som de gerne vil af med. 50,- stk. eller 15,- stk hvis man køber dem der er tilbage, hvilket er ca. 30 stk.
Gravatar

#40 filmz-712 21 år siden

Axel:

Hero Ultimate Edition

Yesasia:

Kill Bill Vol. 1+2 (Japanese Twin Pack)

NOTE: Yesasia.com har sendt deres pakke fra Hongkong, dog har den været en tur over Tyskland, men dette er dog ligemeget, da prisen står som DKK46,- (i stedet for den rigtige pris som er 388,-) og desuden er "Gift" også afmærket, så ingen told. Pyha! :)

Skriv ny kommentar: