En lille coupling-parleur: Flush = Om forhold: At slaa op. Om toilet: At skylle ud. Tory = Konservativ Lu (sp?) = Toilet Bloke (sp?) = Fyr Cross = Sur Pants = Trusser (ikke bukser) Cupboard [cubbard] = Skab Giselle = French bitch! :D
At pege paa sin naese og paa en anden person = Nemlig! (You got it!)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#151 - Opera: Special Edition? Hvor og hvor meget?? Er det den Limited Edition Axel har til 250? Den ser lækker ud. Kunne være man skulle skifte sin gamle 1-disc ud.
El vez, kan du så fortælle hvad det er for et ord de bruger i den episode hvor Susans forældre er på besøg og de snakker om at 'fløjte'? Det kan nemt misforståes, det er vist 'pukker' eller sådan noget (ingen anelse om hvordan det staves)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#155 Den er købt hos axel helt tilbage i oktober, men først nu har de fået den på lager og har sendt den til mig. Tror det var omkring 150-200 jeg gav for den... Den er dog, som er Nakalay skrev, billigere idag hos Soon.
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
#110/154; Tak for svar :) - Det er nu ikke fordi jeg ikke forstår det, det er mere fordi jeg gerne vil have stavemåder af slang og dialekter med (som i The Office). Jeg har en sidebeskæftigelse som oversætter, og suger den slags til mig til senere lejligheder.
146/149; Det kunne godt være jeg lige skulle slå koldt vand i blodet og vente med at bestille Alien Quadrilogy - det er sgu ellers billigt!
#159 - Ja, jeg skal nok melde tilbage når jeg får en ny. Men det er ikke postbudene som skal have skylden, selvom cd-wow ikke er de bedst til at pakke ting godt ind...
#151 puffin 21 år siden
Big Fish: Limited Edition
Opera: Limited Edition
#152 inflector 21 år siden
#153 filmz-principia 21 år siden
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#154 El vez 21 år siden
En lille coupling-parleur:
Flush = Om forhold: At slaa op. Om toilet: At skylle ud.
Tory = Konservativ
Lu (sp?) = Toilet
Bloke (sp?) = Fyr
Cross = Sur
Pants = Trusser (ikke bukser)
Cupboard [cubbard] = Skab
Giselle = French bitch! :D
At pege paa sin naese og paa en anden person = Nemlig! (You got it!)
#155 dyg 21 år siden
#154 - Loo og ja, Bloke er stavet rigtigt
#156 lagoni 21 år siden
#157 nakalay 21 år siden
#158 puffin 21 år siden
Den er dog, som er Nakalay skrev, billigere idag hos Soon.
#159 21 år siden
146/149; Det kunne godt være jeg lige skulle slå koldt vand i blodet og vente med at bestille Alien Quadrilogy - det er sgu ellers billigt!
#160 filmz-712 21 år siden