Gravatar

#131 Yoda 21 år siden

Tusind tak for tippet - den er bestilt! :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#132 lagoni 21 år siden

Tora! Tora! Tora! Special Edition fra DVDsoon
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#133 HeavyClaus 21 år siden

Shaun of the Dead R2 fra cdwow... til små 60 kr :)
Gravatar

#134 ks 21 år siden

CD-WOW.

Interview With A Vampire, R2.
Narc, R2.
Memories of Murder DTS, R3.
Christina Aguilera: Stripped Live In The U.K, R2. (Sig hvad I vil!)
Gravatar

#135 filmz-yoshimura 21 år siden

#134 Hvis hun virkelig er "stripped", så er det i orden, men ellers ... Fyha da!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#136 filmz-Munk 21 år siden

Vil faktisk godt forsvare ks... Det er faktisk en imponerende god koncert, når man tænker på hvem der er på scenen.. Og så skal det vel ikke gøres illegalt for ung knøs i sin bedste alder, at side og se på en køn pige i alt for småt tøj... ;)
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#137 ks 21 år siden

Jeg vil godt forsvare mig selv, jeg beundrer virkelig hendes stemme og har udelukkende købt koncerten på baggrund af det.

Og så kan jeg faktisk også godt lide hendes musik, i hvert fald de stille numre hvor hun trykker stemmen af.
Gravatar

#138 nakalay 21 år siden

Et irritationsmoment for mig er, at hun af en eller anden grund altid skal vifte med sin ene arm, netop når hun trykker den af. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#139 bobber 21 år siden

Fik for et par dage siden endelig LOTR EE boxen. Det tog godt nok Merlin lang tid at få den hjem. Har ventet siden jul.
Don't Panic
Gravatar

#140 Yoda 21 år siden

Hvor kan det være, at du købte boxen gennem Merlin? Det kan da under ingen omstændigheder have været økonomisk fordelagtigt!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: