Classic War Collection (5 film) 109,- - A Farewell to Arms - The Longest Day - Twelve O'Clock High - The Sand Pebbles - Von Ryan's Express
Classic Award Collection (5 film) 109,- - All About Eve - Gentleman's Agreement - How Green Was My Valley - The Grapes of Wrath - Zorba the Greek
Dario Argento Collection (9 Disc) 322,- - Waxmask - Tenebre - Suspiria - Stendhal Syndrome - Phenomena - Phantom of the Opera - Cat O'Nine Tails - Bird With the Crystal Plumage - An Eye For Horror
Det skulle efter sigende ikke være de bedste udgaver af Argentos film, men da jeg aldig har set nogle af hans film, tænkte jeg det var et godt og billigt sted at starte.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#94 - Lækker Argento-box, men der mangler godt nok mine to klare favoritter. Opera (Terror at the Opera) og Profondo Rosso (Deep Red), dog er Tenebre og Suspiria også ganske fede.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#91 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#92 pulse83 19 år siden
FIFA World Cup Germany 2006: All the Goals til 99 kr.
Umiddelbart i skuffende kvalitet, specielt taget i betragtning af at de havde en HD-kilde at gøre godt med.
#93 tiny 19 år siden
Tillykke. Det lyder rigtig godt. Fedt, at der er nogen, der skriver ordentlige, underholdende bøger, der forhåbentlig kan få ungdommen til at læse :)
#94 Yoda 19 år siden
Classic War Collection (5 film) 109,-
- A Farewell to Arms
- The Longest Day
- Twelve O'Clock High
- The Sand Pebbles
- Von Ryan's Express
Classic Award Collection (5 film) 109,-
- All About Eve
- Gentleman's Agreement
- How Green Was My Valley
- The Grapes of Wrath
- Zorba the Greek
Dario Argento Collection (9 Disc) 322,-
- Waxmask
- Tenebre
- Suspiria
- Stendhal Syndrome
- Phenomena
- Phantom of the Opera
- Cat O'Nine Tails
- Bird With the Crystal Plumage
- An Eye For Horror
Det skulle efter sigende ikke være de bedste udgaver af Argentos film, men da jeg aldig har set nogle af hans film, tænkte jeg det var et godt og billigt sted at starte.
#95 El vez 19 år siden
#96 Yoda 19 år siden
Ja, jeg glæder mig også til at komme i gang med filmene. Kender som sagt INTET til Argento, så jeg er ren novice. Håber ikke, at jeg bliver skuffet!
#97 dyg 19 år siden
#98 El vez 19 år siden
#99 JannikAnd 19 år siden
Men det var nu billetter til The Knife koncert, der gjorde mig til en lykkelig mand :)
#100 Captain Vallo 19 år siden
Tak ska' I ha'. Håber, at I på et tidspunkt vil give jer i kast med den. ;o)
Det' jo lige det, der var hensigten. =oD
then why is my arse
the perfect height for kicking?