Det lyder da lidt til, at du er sluppet billigt. Du får normalt kun udleveret pakken, hvis du har betalt det skyldige beløb, hvilket også normalt står på pakken.
Jeg har selv prøvet det samme en enkelt gang, der var det bare i en post-butik, hvor jeg fik udleveret en pakke uden at betale tolden. Jeg har ikke hørt fra dem sidenhen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det sker en sjælden gang. Det er postbuddets forglemmelse. Jeg kender folk, der har prøvet det, som så senere fik en venlig henstilling om at betale. Den ignorerede de lige så høfligt, for posten har ikke rigtig hjemmel til at indkræve pengene, når de først har udleveret pakken. Hvis det skulle komme så vidst, så kan du jo i princippet bare nægte, at du nogensinde har fået pakken.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg er ret sikker på at man ikke bliver registreret hos Post Danmark, før at told-gebyret er betalt. Så de har altså ikke noget navn eller adresse på told-betaleren før pakken er betalt. Og selv da er det meget sparsomt med oplysninger om indbetaleren. Jeg arbejder selv i Post DK og vil mene at de aldrig vil opdage hvis man glemmer at opkræve told-gebyret. Men det er ren spekulation. Jeg er ikke klar over hvad der sker i praksis. Har aldrig prøvet at glemme det.
Takker for info. jeg må jo bare væbne mig med tålmodighed og se hvad der sker.
- det er nu meget fair at jeg ikke skal betale told da postvæsnet har givet DVD coveret et stort tryk så det er gået i stykker i det en hjørne......så den står 1-1...måske :)
Modtog et brev fra min bankrådgiver, som skrev at jeg kun har fået et afkast på 0,5% i det første halve år på min obligationskonto. Det kunne være man skulle til at investere pengene i nogle obligationer eller lign....
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
#177 Ca. 420 inkl. levering (den var ny i ubrudt emballage). Tolden havde godt nok lige fat i den, men det lykkedes mig at få den befriet uden yderligere omkostninger. Så nu står den på Campbell i det lille hjem! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#171 dyg 19 år siden
Jeg har selv prøvet det samme en enkelt gang, der var det bare i en post-butik, hvor jeg fik udleveret en pakke uden at betale tolden. Jeg har ikke hørt fra dem sidenhen.
#172 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#173 pulse83 19 år siden
#174 aknot 19 år siden
Takker for info.
jeg må jo bare væbne mig med tålmodighed og se hvad der sker.
- det er nu meget fair at jeg ikke skal betale told da postvæsnet har givet DVD coveret et stort tryk så det er gået i stykker i det en hjørne......så den står 1-1...måske :)
#175 filmz-Bruce 19 år siden
Scorseses Bob Dylan - No Direction Home
#176 evermind 19 år siden
The Adventures of Brisco County, Jr.-boxen
Yeeeehaaaaaaw!! :D
#177 filmz-incubus 19 år siden
Modtog et brev fra min bankrådgiver, som skrev at jeg kun har fået et afkast på 0,5% i det første halve år på min obligationskonto. Det kunne være man skulle til at investere pengene i nogle obligationer eller lign....
#178 evermind 19 år siden
Ca. 420 inkl. levering (den var ny i ubrudt emballage). Tolden havde godt nok lige fat i den, men det lykkedes mig at få den befriet uden yderligere omkostninger. Så nu står den på Campbell i det lille hjem! :)
#179 filmz-incubus 19 år siden
Campbell fortjener i øvrigt nærmest sin egen hylde på DVD-reolen!
#180 thebigzzz 19 år siden
e.t 50 kr
War of the worlds 50 kr
Fra en videoklub:
Frasier sæson 1 - 89 kr - så er det vidst på tide at melde sig ud....