the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
og så har jeg udskudt planer om HD i mindst i ½ år. Det blev istedet til en mountainbike til datteren og mig selv (min første cykel i 20 år). Og så god samvittighed med i købet :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#187 Heller ikke til at vide pt hvilket format der bedst kan svare sig at satse på alligevel, derfor også en fornuftig priotering. ;)
Jeg kom til at gå ind i Fona 2000 og hev følgende titler med hjem:
"Depeche Mode - Touring The Angel" - 199,- "The Thing" - 50,- (Dejligt at få den igen. Jeg havde lånt den ud for et års tid siden, hvor låneren pludseligt ikke havde den længere og benægtende al kendskab til den. Hader sådanne typer.) "The Toxic Avenger" - 50,-
#181 Captain Vallo 19 år siden
Endelig!
Hjerteligt tillykke med The Chin.
Det har han da også!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#182 filmz-jonasgr 19 år siden
Herzog/Kinski boksen
Det ser ud til at tredje gang er lykkens gang. Denne gang var den i hvert fald i en tilstand som jeg kunne acceptere.
'Cause I'm evil"
#183 tiny 19 år siden
samt
City of God Soundtrack.
#184 filmz-yoshimura 19 år siden
Dunderklumpen (til datteren) 50,-
Emir Kustoricas Underground (til konen) 50,-
Ziggy Stardust Remastered (til mig selv) 80,-
#185 evermind 19 år siden
Takker, har også gået og luret efter den længe, men nu blev det altså. :)
#186 Herrguth 19 år siden
The Muppet Movie (50th anniversary edition) (fra CD-Wow)
Teaching Mrs. Tingle (27,95 i Aldi)
#187 filmz-Bruce 19 år siden
og så har jeg udskudt planer om HD i mindst i ½ år. Det blev istedet til en mountainbike til datteren og mig selv (min første cykel i 20 år). Og så god samvittighed med i købet :)
#188 jessup 19 år siden
#189 pulse83 19 år siden
#190 dolphinfriendly 19 år siden
Jeg kom til at gå ind i Fona 2000 og hev følgende titler med hjem:
"Depeche Mode - Touring The Angel" - 199,-
"The Thing" - 50,- (Dejligt at få den igen. Jeg havde lånt den ud for et års tid siden, hvor låneren pludseligt ikke havde den længere og benægtende al kendskab til den. Hader sådanne typer.)
"The Toxic Avenger" - 50,-
A Perfect Circle: "eMOTIVe" - 70,-
Mastadon: "Blood Mountain" - 170,-