#190 Argh, hvordan kunne jeg lige have overset det? Tillykke til dig også - I er nogle svin, er I, men hvem kunne ikke leve med dét, hvis man var et svin med sådanne anlæg? ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
A.I. 2-disc R1 (25,-) Blade II 2-disc m. slipcase R2DK (20,-) Drengen og Jernkæmpen (30,-) The Fast and the Furious Collector's Edition R1 (15,-) Pirates of the Caribbean 2-disc R2UK (30,-) Lord of War R2DK (15,-)
Samt et par skiver med Simple Minds og en enkelt med Tony MacAlpine. En ok høst for sølle 180 kroner, synes jeg selv.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#191 - takker. :-) det er sgu også bedre der i det mindste er nogen der råber svin efter en end at der slet ikke er nogen der er misundelige når man har fået sig sådan et anlæg. :-)
#192 - lang historie, men de holder ikke hvad de lover, så du kan ikke regne med de ting de skriver på deres website. Jeg blev snydt for en ordre som jeg havde fået ordrebekræftelse på fordi de mente at de havde lavet en prisfejl. Desværre kan de ikke trække en handel tilbage efter bekræftelsen ifølge dansk og europæisk lovgivning, men det var de ligeglade med og gjorde det alligevel. Undskyldningen var at det burde jeg jo have indset fordi det var der en anden/andre der havde skrevet til dem at han/hun/dem/de havde. Jeg havde dog ellers argumenteret i min klage til dem for at jeg ikke fandt tilbudet urealistisk.
Derudover har jeg hørt om flere der har modtaget andre udgaver af film end dem de bestilte. Ud over det kan jeg ikke fordrage deres website hvor man ikke kan henvise til titler uden den skriver "session expired". Så jeg har boycuttet dem og håber de går falit fordi de er nogle idioter...
#195 - jeg har brugt cdon flittigt de sidste 2 år, og jeg har ALDRIG haft problemer der :D Tror jeg har købt omkring 60-70dvd'er der nu, uden probs..
I øvrigt var jeg lige forbi læsehesten i dobbelt-a i dag og fik
Alien Quadrilogy
Tarantino Collection (m/ kill bill 1+2, reservoir dogs (2-disc), pulp fiction (2-disc) og jackie brown (2-disc))
Den Ægte Vare (kender i det der med, at en ven låner en dvd, hvorefter den pludselig er pist forsvundet? :D Har kørt en lille sag med ham i snart 2 år om denne film, men fandt den så lige i dernede i dag til 40kr - så kan han s'gu bare hoste op med dem, plus en ordentlig sandwich fra Tages Pølesbod som renter)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg kender ikke lige den version, men lignende situationer, er grunden til at jeg ikke låner hverken film eller musik ud længere, bortset fra til min nærmeste familie og en enkelt ven.
#198 Jeg er heller ikke meget for udlån. Det er kun nogle få personer, der får lov til at låne mine film (og helst så få som muligt ad gangen og så kort tid som muligt). Cd'er er jeg helt holdt op med at låne ud, for grunden til at folk vil låne er som regel, at de vil kopiere skidtet, og det nægter jeg simpelthen at være medvirkende til.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#191 evermind 19 år siden
Argh, hvordan kunne jeg lige have overset det? Tillykke til dig også - I er nogle svin, er I, men hvem kunne ikke leve med dét, hvis man var et svin med sådanne anlæg? ;)
#192 Bohemian 19 år siden
#193 filmz-yoshimura 19 år siden
A.I. 2-disc R1 (25,-)
Blade II 2-disc m. slipcase R2DK (20,-)
Drengen og Jernkæmpen (30,-)
The Fast and the Furious Collector's Edition R1 (15,-)
Pirates of the Caribbean 2-disc R2UK (30,-)
Lord of War R2DK (15,-)
Samt et par skiver med Simple Minds og en enkelt med Tony MacAlpine. En ok høst for sølle 180 kroner, synes jeg selv.
#194 wiseguy 19 år siden
(Stort Tillykke til Evermind med de 30 - velkommen i de gamle sutters rækker ;o) )
#195 McPeter 19 år siden
#192 - lang historie, men de holder ikke hvad de lover, så du kan ikke regne med de ting de skriver på deres website. Jeg blev snydt for en ordre som jeg havde fået ordrebekræftelse på fordi de mente at de havde lavet en prisfejl. Desværre kan de ikke trække en handel tilbage efter bekræftelsen ifølge dansk og europæisk lovgivning, men det var de ligeglade med og gjorde det alligevel. Undskyldningen var at det burde jeg jo have indset fordi det var der en anden/andre der havde skrevet til dem at han/hun/dem/de havde. Jeg havde dog ellers argumenteret i min klage til dem for at jeg ikke fandt tilbudet urealistisk.
Derudover har jeg hørt om flere der har modtaget andre udgaver af film end dem de bestilte. Ud over det kan jeg ikke fordrage deres website hvor man ikke kan henvise til titler uden den skriver "session expired". Så jeg har boycuttet dem og håber de går falit fordi de er nogle idioter...
Altså bare sådan kort fortalt... ;-)
#196 elwood 19 år siden
Men jeg har nu ikke boycottet dem af den grund, fordi når det virker så har de sku gode tilbud, Event Horizon f.eks.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#197 HonoDelLoce 19 år siden
I øvrigt var jeg lige forbi læsehesten i dobbelt-a i dag og fik
Alien Quadrilogy
Tarantino Collection (m/ kill bill 1+2, reservoir dogs (2-disc), pulp fiction (2-disc) og jackie brown (2-disc))
Den Ægte Vare (kender i det der med, at en ven låner en dvd, hvorefter den pludselig er pist forsvundet? :D Har kørt en lille sag med ham i snart 2 år om denne film, men fandt den så lige i dernede i dag til 40kr - så kan han s'gu bare hoste op med dem, plus en ordentlig sandwich fra Tages Pølesbod som renter)
#198 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg kender ikke lige den version, men lignende situationer, er grunden til at jeg ikke låner hverken film eller musik ud længere, bortset fra til min nærmeste familie og en enkelt ven.
#199 filmz-yoshimura 19 år siden
#200 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"