Så kom der lidt festligt fra korea: - Terminator 2 UE (dts-ES, jatak!) - Fallen Angels - Chingking Express SE - Blue Velvet SE - The Eye SE - Crouching Tiger Superbit - Zatoichi - Wonderful Days Limited Original Ed.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#35 Hele sendingen der er fra koreandvds.com, men et par af titlerne er senere hen dukket op i Axels lager, bl.a. Wonderful Days og Zatoichi - fragt og told taget i betragtning er det billigere at købe dem hos Axel.
Indpakningen af WD er rigtig flot, sådn en bog/folde ud fætter.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#37 - Jeg er doven (så er det slået fast). Hvad er forskellen i pris og specifikationer på den Zatoichi du har købt, og den de har ved CD-Wow? .. Den ved CD-Wow er en 2-disk, og den kan jeg nemlig ikke finde ved Axel (godt ske jeg er blind).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Efter et par øl i den begyndende sommmer varme tog jeg lige et smut i Stereo Studiet og kom hjem med følgende:
Suicide kings Ran Deer Hunter Final Fantasy 2 disc version
Film jeg har udskudt i for lang tid med at købe.
EL vez --> Gider du, når du engang for tid, at give en oversigt over hvad der er af ekstra materiale på din Wonderful Days i forhold til 2 disc versionen? er nemlig i tvivl om hvilken jeg skal bestille.
#31 davenport 21 år siden
#32 chronaden 21 år siden
#33 Scherlund 21 år siden
Black Hawk Down - R3
Lord of the Rings: Fellowship of the Ring - EE
#34 El vez 21 år siden
- Terminator 2 UE (dts-ES, jatak!)
- Fallen Angels
- Chingking Express SE
- Blue Velvet SE
- The Eye SE
- Crouching Tiger Superbit
- Zatoichi
- Wonderful Days Limited Original Ed.
#35 DarkLight 21 år siden
#36 dyg 21 år siden
Caligula
Den Sidste Kejser
Ran
#37 El vez 21 år siden
Indpakningen af WD er rigtig flot, sådn en bog/folde ud fætter.
#38 dyg 21 år siden
#39 El vez 21 år siden
Jeg bestilte Zatoichi fra korea før de havde fået den på cd-wow. Havde jeg kendt til den kinesiske udgivelse havde jeg næppe bestilt den koreanske.
Der er DTS på cd-wows udgave.
#40 Scherlund 21 år siden
Suicide kings
Ran
Deer Hunter
Final Fantasy 2 disc version
Film jeg har udskudt i for lang tid med at købe.
EL vez --> Gider du, når du engang for tid, at give en oversigt over hvad der er af ekstra materiale på din Wonderful Days i forhold til 2 disc versionen? er nemlig i tvivl om hvilken jeg skal bestille.