Gravatar

#41 El vez 21 år siden

Du kan jo tage et kig på bagcoveret, men i tilfælde af at dit koreanske er lidt rustent, skal jeg nok smide nogle specs op når jeg får kigget nærmere på den :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#42 filmz-Alex De Large 21 år siden

Master And Commander fra CD WOW. Den er faktisk ret god den film :)
Gravatar

#43 Morbid 21 år siden

#40 - Suicide Kings :(

Kan du godt lide den ?
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#44 Scherlund 21 år siden

Har ikke set den, men har hørt godt om den fra mange af mine venner. Tænkte at når nu jeg skulle købe Deer Hunter og Ran, kunne jeg godt smide den 20 krone mere for at få Suicide Kings!

#41 Det er netop mit koreanske der er lidt rusten :) Takker og ser frem til at bestille endnu en DVD.
Gravatar

#45 Skobbolop 21 år siden

Det Brune Punktum - Far brugte ikke noget.. 10 fuckin kroner..

#46 davenport 21 år siden

Billig frisbee..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#47 DarkLight 21 år siden

#41 - El vez:
Rygtet siger at alt ekstramateriale er på koreansk? Er dette rigtig, og får man noget ud af det så?

Går ud fra det er denne<a />
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#48 El vez 21 år siden

Mht. Wonderful Days - til Scherlund, Dark-Light og andre interesserede.

Det er den på billedet du refererer til, Dark-Light, uden tvivl den flotteste dvd på min hylde, omend den er en anelse upraktisk at folde ud.

Som så tit med ekstramaterialet på de asiatiske udgivelser, har de ikke bekymret sig om at tekste det, så 2 skivers ekstramateriale er i bund og grund et hardcore kursus i koreansk med flotte billeder til.

De har dog været flinke nok til at lave engelske titler på ekstramaterialet, så man kan se hvad man går glip af.

Alt i alt lidt ærgerligt, men jeg var dog forberedt på dette og er lidt af en samler og sucker for lækre udgivelser, så jeg har ikke fortrudt købet.

Jeg kan se at 2-disc udgivelsen ligeledes er fra BitWin, så der er nok heller ikke noget at hente mht. engelsk ekstramateriale på den.

Hvis man vil betale ekstra for en flot indpakning eller man har sine korean-_-skillz iorden kan jeg anbefale 3-disc Limited Original Ed., ellers bør man blot gå efter standardudgaven.
Gravatar

#49 El vez 21 år siden

Vil lige tilføje at der på den 3. skive ligger DVD-ROM materiale, pdf dokumenter med billeder, forsider og udklip med de enkelte karakterer, samt nogle high-res billeder fra filmen.
Gravatar

#50 inflector 21 år siden

Skal ellers love for, at du bliver ved med at vælte dig i nye film El vez :)
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: