#185 - Nowa 2'eren. Da jeg først pakkede den ud virkede den MEGET lille. Kunne slet ikke se hvordan jeg skulle pakke både hus + 70-300 + 18+55 sammen deri.
Efter 10 min og lidt puzzle fik jeg dog det hele til at være deri + modlysblænde, batterier, ekstra kort, manual, filtre, oplader og diverse ledninger med scart. Ifølge Lowepro selv ville der kunne være hus med telefilter + 2-3 ekstra objektiver eller flash. Så skal den nok bare pakkes ret godt sammen tror jeg. :)
Men prisen var helt fair og størrelsen er udemærket idet den ikke føles stor og klumpet. Og så er kvaliteten simpelthen fantastisk god.
Engang ude i fremtiden når jeg har flere ting end tasken kan indeholde er planen dog at købe Lowepros bælte. Her er Nowa 2's størrelse nemlig perfekt til at kunne sidde i bæltet uden at det irriterer. Dertil kan man så bruge deres Cliplock, eller hvad pokker det nu hedder, til ekstra små tasker (objektivtasker eller almindelig små standardtasker. Så er man også fri for at have tasken hængende over skulderen hele tiden. Men det er selvfølgelig også hvad man selv finder mest behageligt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Firecracker (film med Mike Patton fra Faith No More i en af hovedrollerne, bliver sgu sjovt at se ham som skuespiller) Seconds (John Frankenheimer med Rock Hudson) Mad Max 2: Road Warrior - Blu-ray The Untouchables - Blu-ray
#181 Skeloboy 18 år siden
Weird Science
Class of '84
Amores Perros
#182 Steve 18 år siden
X-Files sæson 2
#183 mr gaijin 18 år siden
Yotsuya Kaidan/Illusion of Blood
#184 Bony 18 år siden
#185 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#186 Bony 18 år siden
Efter 10 min og lidt puzzle fik jeg dog det hele til at være deri + modlysblænde, batterier, ekstra kort, manual, filtre, oplader og diverse ledninger med scart. Ifølge Lowepro selv ville der kunne være hus med telefilter + 2-3 ekstra objektiver eller flash. Så skal den nok bare pakkes ret godt sammen tror jeg. :)
Men prisen var helt fair og størrelsen er udemærket idet den ikke føles stor og klumpet. Og så er kvaliteten simpelthen fantastisk god.
Engang ude i fremtiden når jeg har flere ting end tasken kan indeholde er planen dog at købe Lowepros bælte. Her er Nowa 2's størrelse nemlig perfekt til at kunne sidde i bæltet uden at det irriterer. Dertil kan man så bruge deres Cliplock, eller hvad pokker det nu hedder, til ekstra små tasker (objektivtasker eller almindelig små standardtasker. Så er man også fri for at have tasken hængende over skulderen hele tiden. Men det er selvfølgelig også hvad man selv finder mest behageligt. :)
#187 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#188 Bony 18 år siden
#189 filmz-Narniabæver 18 år siden
Der Untergang
#190 aknot 18 år siden
Firecracker (film med Mike Patton fra Faith No More i en af hovedrollerne, bliver sgu sjovt at se ham som skuespiller)
Seconds (John Frankenheimer med Rock Hudson)
Mad Max 2: Road Warrior - Blu-ray
The Untouchables - Blu-ray