Modtog fra Book Depository bogen "Herzog on Herzog". Desværre i en noget 'banged-up' udgave, hvilket ikke er første gang fra Book Depository, så nu brokker jeg mig. De er godt nok billige, men jeg vil gerne have at mine bestillinger er i rimelig god stand.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#222 Jeg tror næsten, at det også var derfra, jeg fik min Absolute Watchmen, hvor det ene hjørne på slipcasen desværre også var en smule "banged-up" ... med dine erfaringer in mente også, vil jeg lige skrive mig bag øret, at det måske er andre steder, der skal bestilles i fremtiden.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
De smider også bare bøgerne i letforede kurverter, der let giver hakker, når de bliver smidt rundt i postsystemet. Amazon er dyrere men pakker i det mindste tingene ordenligt ind i hård pap.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#224 - Og hvis bøgerne lider skade, så er de (amazon) gode til at give dig en ny bog. Sidste gang fik jeg endda lov til at beholde den beskadigede bog.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#221 tiny 18 år siden
Ikke, at det skal stige dig til hovedet; men det var faktisk en anmeldelse fra dig om serien, der fik mig til at skrive den på min ønskeliste ;o)
#222 chandler75 18 år siden
#223 evermind 18 år siden
Jeg tror næsten, at det også var derfra, jeg fik min Absolute Watchmen, hvor det ene hjørne på slipcasen desværre også var en smule "banged-up" ... med dine erfaringer in mente også, vil jeg lige skrive mig bag øret, at det måske er andre steder, der skal bestilles i fremtiden.
#224 chandler75 18 år siden
#225 pulse83 18 år siden
NY TRÅD!
#226 dyg 18 år siden