Fra Play: Seinfeld sæson 7. Desværre har den fået lidt tæv, men det er heldigvis kun gået ud over det yderste omslag, som alligevel er en pain, når man skal se serien.
Fra DVD Pacific: Black Snake Moan BD Letters from Iwo Jima BD
Orv ja, har jo også modtaget noget i dag. Var forbi TP og erhvervede mig:
Re-Animator - 100 kr.
... ville egentlig have købt den lidt vildere udgave med overstregningspennen, men min her-og-nu-trang (og det faktum, at denne udgave trods alt indeholder undertekster) fik mig altså til at bukke under for presset.
Jeg glæder mig til at gense den! Skal også klart have From Beyond, når den bliver genudgivet som R1 til september! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#51 filmz-Bruce 18 år siden
#52 dolphinfriendly 18 år siden
#53 filmz-Narniabæver 18 år siden
#54 Benway 18 år siden
#55 lagoni 18 år siden
Sylvia
Boiler Room
Dark Blue
Dirty Harry
Solaris (den nye)
10 kr pr stk i Føtex - de havde også bla Det forsømte forår, Starsky & Hutch, Top Gun og Aliens.
#56 evermind 18 år siden
Fedt! Go' fornøjelse! :)
#57 filmz-Kadann 18 år siden
Seinfeld sæson 7. Desværre har den fået lidt tæv, men det er heldigvis kun gået ud over det yderste omslag, som alligevel er en pain, når man skal se serien.
Fra DVD Pacific:
Black Snake Moan BD
Letters from Iwo Jima BD
#58 evermind 18 år siden
Re-Animator - 100 kr.
... ville egentlig have købt den lidt vildere udgave med overstregningspennen, men min her-og-nu-trang (og det faktum, at denne udgave trods alt indeholder undertekster) fik mig altså til at bukke under for presset.
Jeg glæder mig til at gense den! Skal også klart have From Beyond, når den bliver genudgivet som R1 til september! :D
#59 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#60 jessup 18 år siden
Knife in the Water
Repulsion
Cul-de Sac
8 kortfilm
- Jeg har set spillefilmene og glæder mig mest til kortfilmene - har dog set "To Mænd og et skab".