Gravatar

#151 filmz-Kadann 21 år siden

#150 -

Cool.. lyder ganske fantastisk :)

Som sagt, så smid et kontonummer til mig i privatbesked, så sætter jeg 60 kr. + porto ind til dig.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#152 filmz-Alex De Large 21 år siden

Hvis du nu skulle derned igen, så ville en E.T. da også være herlig her :)

Hvis du skulle fange en, så kan du godt ligge min sammen med Crystalstar + flere... selvom jeg så nok ikke ville få den... nej, glem det bare... Jeg betaler selv porto i denne omgang :P
Gravatar

#153 Scherlund 21 år siden

#133 Evermind.... smider lige min adresse af til dig. så smid du bare dit konto nr. og hvad total beløbet bliver i en privat besked så kommer der penge til dig. :)

Hvis du kommer i Kvickly igen inden du sender E.T. til mig må du gerne tage en starship troppers med, hvis muligt.

Takker mange gange for at du gider/tør købe ind til folk du ikke kender.

Angående porto tror jeg at de kan sendes som alm. brev, dog må du meget gerne regne en prøvekuvert med i portoen. Så er jeg sikker på at mit ellers udemærket postbud ikke får den ødelagt. :)
Gravatar

#154 nakalay 21 år siden

Evermind, jeg vil også meget gerne købe en E.T.-boks, hvis der er flere tilbage. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#155 DarkLight 21 år siden

Pioneer DV-350
Coaxial kabel

2 ting:
1) Hvorfor er den sort/hvid med S-VHS kabel på R1 film?
2) Burde man ikke kunne spole over intro-tingene som lande warnings og den slags ting?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#156 HeavyClaus 21 år siden

Du skal vel sætte den til s-vhs i menuen :S
og det kan du også på nogen, altså SPOLE over, de færreste kan springes helt over!
Gravatar

#157 El vez 21 år siden

1) Noget ntsc->pal konvertering der ikke fungerer der. Byt kablet og få dig et RGB scartkabel istedet, det giver også bedre billedkvalitet.
2) Ikke altid, så vidt jeg ved kommer det an på skiven, ikke afspilleren.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#158 DarkLight 21 år siden

#157, som det også blev diskuteret på kanalen *host*, så er det for at minimerer brugen af scartstik. Der er 4 i forvejen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#159 El vez 21 år siden

Modtog lige Hard Boiled (R3 dts), fra cd-wow til omkring 60kr
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#160 evermind 21 år siden

#151: Yesyes. :)

#152: Skal se, hvad jeg kan gøre.

#153: Læste din mail til mig, inden jeg så dit indslag ovenfor. Sender filmen som brevpost så, men i en bobleplastkuvert. Jeg havde nu tænkt mig at medregne en form for emballage til alle filmene, da alt andet ville udsætte dem for unødvendig fare... (har været inden for postvæsenet, så jeg ved, hvordan de er! :P) Ang. "Starship Troopers", må jeg vist desværre skuffe dig med, at jeg tilsyneladende selv hapsede den sidste...

#154: Se mit svar til #152. ;)

Pyh, endelig fulgte nogle poster, der ikke omhandlede E.T., hehe.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: