Tjaa... jeg kan se hvordan det kan bekymre Jer m.h.t. den kommentar. Men der skal siges at jeg altid har været yderst tilfreds med min dvd-afspillers billede (som bliver vist på min AE700 i opskaleret 720p) og når først en god film går igang, koncenterer jeg mig ikke så meget om billedkvaliteten... dog pånær hvis den er et irritationsmoment. Som Pulse83 skriver, så er Lady In The Water nok ikke ligefrem det bedste reference materiale... så det er da muligt at jeg bliver mere overrasket når jeg smider King Kong på.
#95: HD-DVD filmene starter uden at have slået underteksterne til. Jeg er faktisk ikke klar over om man kan sætte den til at afspille filmene med subs som default.
#96: Opskalerer din PS3 bedre end din Denon? Hvilken Denon har du? Jeg har set PS3'en opskalere... og det var da et fint billede... men nu ikke noget specielt IMO.
Jeg har en Denon 1730 og ja, ud fra hvad jeg kan vurdere, så gør PS3'eren et bedre stykke arbejde.
Det skal dog siges, at jeg ikke har sat mig ned og testet på kryds og tværs, men da PS3'eren samtidig kan give mig DTS-sporet på DVD'er i stereo, så bruger jeg den til de DVD'er jeg kan afspille på den, hvilket selvfølgelig "kun" er R0 og R2.
#101 McPeter 18 år siden
#102 JannikAnd 18 år siden
#103 rockysds 18 år siden
#104 McPeter 18 år siden
#105 McPeter 18 år siden
La Haine 2-disc DTS - 50kr
The Dirty Dozen 2-disc - 50kr
Live - Secret Samadhi (CD) - 40kr
#106 filmz-Kadann 18 år siden
God fornøjelse med La Haine :)
#107 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
En ekstra regning på 1200 kr :(
Et brev fra Toldvæsnet om 2 pakker, der "sidder fast" derude :(
En pakke med lidt nye film købt via privat salg, men ødelagt på grund af dårlig indpakning fra afsenderen :(
Tror bare jeg går i seng :o)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#108 Corgan 18 år siden
#95 & #96:
Tjaa... jeg kan se hvordan det kan bekymre Jer m.h.t. den kommentar. Men der skal siges at jeg altid har været yderst tilfreds med min dvd-afspillers billede (som bliver vist på min AE700 i opskaleret 720p) og når først en god film går igang, koncenterer jeg mig ikke så meget om billedkvaliteten... dog pånær hvis den er et irritationsmoment.
Som Pulse83 skriver, så er Lady In The Water nok ikke ligefrem det bedste reference materiale... så det er da muligt at jeg bliver mere overrasket når jeg smider King Kong på.
#95:
HD-DVD filmene starter uden at have slået underteksterne til. Jeg er faktisk ikke klar over om man kan sætte den til at afspille filmene med subs som default.
#96:
Opskalerer din PS3 bedre end din Denon? Hvilken Denon har du? Jeg har set PS3'en opskalere... og det var da et fint billede... men nu ikke noget specielt IMO.
#109 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg har en Denon 1730 og ja, ud fra hvad jeg kan vurdere, så gør PS3'eren et bedre stykke arbejde.
Det skal dog siges, at jeg ikke har sat mig ned og testet på kryds og tværs, men da PS3'eren samtidig kan give mig DTS-sporet på DVD'er i stereo, så bruger jeg den til de DVD'er jeg kan afspille på den, hvilket selvfølgelig "kun" er R0 og R2.
#110 Bates 18 år siden
Oz - Sæson 5
Oz - Sæson 6
Endelig kan jeg få set afslutningen på denne fantastiske serie! :)