Men ja, en af pakkerne i told er min og jeg er så blot glad over, at den blev fundet til sidst. Bestilte sagerne 10. marts og 100 dage senere ..... tada :)
Så kan vel godt skrive at jeg "har modtaget" mine kabler og 8 HD film :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 111 Kun den ene, den anden har jeg har ingen ide om hvad den er :-/
He he Ja filmene glæder mig til at studere nærmere - bl.a. Grand Prix sjulle være fantastisk, men der er jo andre guf titler i så den skal blive spændende at åbne den :)
Men jo det var en møgdag igår :-/
Modtaget i dag ... tjooo undskyldning fra sælger og et løfte om at jeg ikke skal betale for de ødelagte film.
#112 Tillykke med den...efter min mening er den ganske lige så fremragende som serien:D
Selv var jeg igår forbi Stereo Studio i Aab... Æv, siden de har lavet om er udvalget blevet meget større, og det er efterhånden umuligt for mig at gå derind uden at have noget med ud igen...Denne gang: MiB (Som jeg har set en milliard gange før) The Man Who Cried (Som jeg aldrig har hørt om før) Moulin Rouge (som jeg aldrig har fået set før) :D
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#115 Er desværre endnu ikke nået rundt til serien, men filmen (som jeg har set for nogle år tilbage - synes jeg er ret god. :) Men burde nok tage at kigge nærmere på serien, forstår jeg. Selv om det selvfølgelig er lidt af en mundfuld.
Hov, har forresten også købt noget andet ... i går ... i TP: Zulu - til kun 20 kr.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Glæd dig til lydsporet på Hellboy :) Det er åbenbart ikke helt uden grund, at jeg blev imponeret over det, ud fra anmeldelserne jeg har læst efterfølgende. :)
#111 filmz-Bruce 18 år siden
Men ja, en af pakkerne i told er min og jeg er så blot glad over, at den blev fundet til sidst. Bestilte sagerne 10. marts og 100 dage senere ..... tada :)
Så kan vel godt skrive at jeg "har modtaget" mine kabler og 8 HD film :)
#112 evermind 18 år siden
Anyway, en forsendelse fra Play til mig slap heldigvis uden om, hvorved jeg i dag modtog:
Cowboy Bebop - The Movie
#113 wiseguy 18 år siden
#114 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
He he Ja filmene glæder mig til at studere nærmere - bl.a. Grand Prix sjulle være fantastisk, men der er jo andre guf titler i så den skal blive spændende at åbne den :)
Men jo det var en møgdag igår :-/
Modtaget i dag ... tjooo undskyldning fra sælger og et løfte om at jeg ikke skal betale for de ødelagte film.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#115 mini_jette 18 år siden
Tillykke med den...efter min mening er den ganske lige så fremragende som serien:D
Selv var jeg igår forbi Stereo Studio i Aab... Æv, siden de har lavet om er udvalget blevet meget større, og det er efterhånden umuligt for mig at gå derind uden at have noget med ud igen...Denne gang:
MiB (Som jeg har set en milliard gange før)
The Man Who Cried (Som jeg aldrig har hørt om før)
Moulin Rouge (som jeg aldrig har fået set før)
:D
#116 evermind 18 år siden
Er desværre endnu ikke nået rundt til serien, men filmen (som jeg har set for nogle år tilbage - synes jeg er ret god. :) Men burde nok tage at kigge nærmere på serien, forstår jeg. Selv om det selvfølgelig er lidt af en mundfuld.
Hov, har forresten også købt noget andet ... i går ... i TP:
Zulu - til kun 20 kr.
#117 pulse83 18 år siden
The Prestige (HD-DVD)
#118 aknot 18 år siden
Night on Earth
Walk the line - 3 disk
#119 filmz-Bruce 18 år siden
Apocalypto (Blu-Ray)
Hellboy (Blu-Ray) - pussy and nachos edition!
#120 filmz-Kadann 18 år siden
Glæd dig til lydsporet på Hellboy :) Det er åbenbart ikke helt uden grund, at jeg blev imponeret over det, ud fra anmeldelserne jeg har læst efterfølgende. :)