#120 Vi have gang i vores "deal" igen!!! Mine kabler kommer op søndag og så må du altså forbi mig med din PS3'er, for mine udgivelser "sidder bare og kigger" :(
Ja Hellboy lyden fik 100% hos tyske Areadvd! Glæder mig meget!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Walt Disney Treasures - The Chronological Donald (Volume 1) DVD Region 1 USA Walt Disney Treasures - Mickey Mouse in Black and White (Volume 2) DVD Region 1 USA Walt Disney Treasures - The Complete Pluto (Volume 1) DVD Region 1 USA Walt Disney Treasures - The Chronological Donald (Volume 2) DVD Region 1 USA Walt Disney Treasures - Disney Rarities DVD Region 1 USA Walt Disney Treasures - More Silly Symphonies DVD Region 1 USA Walt Disney Treasures - The Complete Pluto (Volume 2) DVD Region 1 USA
The Truman Show (Collector's Edition) DVD Region 2 UK
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#124 Tak for tilbuddet! Så vender jeg lige tilbage med forslag.
#126 Suk og øv! Det er åbenbart bare en skod dag. P-bøde for 15 minutters parkering på en sidegade til Vesterbrogade og jeg glemte den s.... p-skive. Tænk hvis man kunne gå i hi som bjørne, sove 6 måneder, vågne og se 6 måneders løn var trillet ind på kontoen og ingen penge brugt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Thin Red Line (30,-) The Machinist (30,-) Brokeback Mountain (50,-) Walk the Line (50,-)
Samt den nye Symphony X skive "Paradise Lost" - Nøj, den er fed!!!
Nå ja, og så en ny mobiltelefon hos "3" - NOKIA N73 - så nu kan jeg ringe via Skype på mobilen. Ganske fikst :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#116 Hep, hvad venter du på..? Serien er et must...også selv om den er lidt dyr... MEN tilgengæld kan man trøste sig med at det er 26 afsnit og aldrig flere...og så afgjort pengene værd:D
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#121 filmz-Bruce 18 år siden
Ja Hellboy lyden fik 100% hos tyske Areadvd! Glæder mig meget!!!
#122 McPeter 18 år siden
#123 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg er stadig i tænkeboks om hvorvidt jeg tør at flytte PS3'eren. Den er desværre ikke ligeså let at rykke rundt på som en PS1 og PS2.
#122 -
http://bluray.highdefdigest.com/hellboy.html
#124 aknot 18 år siden
#125 inflector 18 år siden
#126 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#127 filt 18 år siden
Walt Disney Treasures - The Chronological Donald (Volume 1) DVD Region 1 USA
Walt Disney Treasures - Mickey Mouse in Black and White (Volume 2) DVD Region 1 USA
Walt Disney Treasures - The Complete Pluto (Volume 1) DVD Region 1 USA
Walt Disney Treasures - The Chronological Donald (Volume 2) DVD Region 1 USA
Walt Disney Treasures - Disney Rarities DVD Region 1 USA
Walt Disney Treasures - More Silly Symphonies DVD Region 1 USA
Walt Disney Treasures - The Complete Pluto (Volume 2) DVD Region 1 USA
The Truman Show (Collector's Edition) DVD Region 2 UK
#128 filmz-Bruce 18 år siden
#124 Tak for tilbuddet! Så vender jeg lige tilbage med forslag.
#126 Suk og øv! Det er åbenbart bare en skod dag. P-bøde for 15 minutters parkering på en sidegade til Vesterbrogade og jeg glemte den s.... p-skive. Tænk hvis man kunne gå i hi som bjørne, sove 6 måneder, vågne og se 6 måneders løn var trillet ind på kontoen og ingen penge brugt :)
#129 filmz-yoshimura 18 år siden
Thin Red Line (30,-)
The Machinist (30,-)
Brokeback Mountain (50,-)
Walk the Line (50,-)
Samt den nye Symphony X skive "Paradise Lost" - Nøj, den er fed!!!
Nå ja, og så en ny mobiltelefon hos "3" - NOKIA N73 - så nu kan jeg ringe via Skype på mobilen. Ganske fikst :o)
#130 mini_jette 18 år siden
Hep, hvad venter du på..? Serien er et must...også selv om den er lidt dyr... MEN tilgengæld kan man trøste sig med at det er 26 afsnit og aldrig flere...og så afgjort pengene værd:D