Der står godt nok min adresse på kuverten. Men jeg kan skimte en anden adresse under den øverste label, og følgesedlen er også til en fyr i UK. Mærkeligt, for jeg har ingen udestående ordrer hos Play, så der kan ikke være tale om en simpel forbytning af adresser?
Jeg håber på en ny trend: Alt, der fremover bliver bestilt i UK, ender i min postkasse. :-)
Nej, jeg er en ærlig mand. Den ryger retur, så snart de har bekræftet, at de betaler portoen.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#211 Hey Per, jeg var kun et kort smut i dk for at se familien og høre lidt Pearl Jam. Det var lige kort nok - forhåbentlig bliver det til en længere tur næste gang :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#211 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#212 filmz-Kadann 18 år siden
Munich
Little Miss Sunshine
#213 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Der står godt nok min adresse på kuverten. Men jeg kan skimte en anden adresse under den øverste label, og følgesedlen er også til en fyr i UK. Mærkeligt, for jeg har ingen udestående ordrer hos Play, så der kan ikke være tale om en simpel forbytning af adresser?
Jeg håber på en ny trend: Alt, der fremover bliver bestilt i UK, ender i min postkasse. :-)
Nej, jeg er en ærlig mand. Den ryger retur, så snart de har bekræftet, at de betaler portoen.
#214 evermind 18 år siden
Hvorfra og hvor meget?
#215 dyg 18 år siden
#216 filt 18 år siden
The Steven Seagal Collection DVD Region 1 USA
- Above The Law
- Hard To Kill
- Under Siege
- Under Siege 2
Riget I + II DVD Region 2 DK
#217 El vez 18 år siden
#218 filmz-Bruce 18 år siden